-Gudfaren- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Blir Ronaldo solgt for 800 millioner euro, vil United finne mange kvalitetsspillere for de pengene. Men aldri noen som vil bli like god som Ronaldo. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Blir Ronaldo solgt for 800 millioner euro, vil United finne mange kvalitetsspillere for de pengene. Men aldri noen som vil bli like god som Ronaldo. 800 millioner euro.... ja det hørtes sannsynlig ut du Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, med 800 millioner euro kan man gjøre mye Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja det er det jeg også mener, Ronaldo har løftet laget. Ikke begynn og sipp om at fyren er sviker osv... Når han er så frekk at han lyver så er han i mine øyne en sviker. "I stay", Ja meg i ræva. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 jeg føler mer og mer at vi kan sammenligne ronaldo med heinze..så godt likt, og så godt behandla i klubben, men hva får vi tilbake? "Utroskap"! Nå skal det sies at jeg tar disse artiklene med en klype salt, da en god del av det kommer fra useriøse kilder. Manutd.com har ikke hatt med noen de siste artiklene fra de engelske avisene, og av erfaring vet jeg at manutd er til å stole på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ingen troverdig kilde det der som sier det ROn har sagt. Skysport er ikke sikker engang, bbc derimot er sikker. Der står det ikke om Ron. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Her gir en 2 år av sitt liv og karriere og hjelper united til to førsteplasser + Hva får han igjen? Ikke takknemlighet iallefall. Ikke at han har gått enda da Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "I would like to play for Real Madrid but only if it is true they are ready to pay what Manchester United ask of them. However, it does not depend on me." Alex har jo bekreftet at Madrid ikke kan få kjøpt han, uansett pris, så alt tyder på at han blir. Vent med å kalle han sviker før han først har dratt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jepp, en fornuftig RM supp, Alex har jo bekreftet at Madrid ikke får kjøpt han. Så Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, med 800 millioner euro kan man gjøre mye Mener selvfølgelig KR. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan jeg da åpne en ryktetråd om Huntelaar også? Helt utrolig at man skal åpne en tråd for bare en spiller. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Faen ronaldo, FAEN!! http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...til_real_madrid Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du er veldig sen med det, men som sagt ingen troverdig avis. BBC er kun den som er troverdig her i verden. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 RedCafe: Portugal Press Officer confirms that no interview has been conducted. Kan se ut som dette berre er tull... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 RedCafe: Portugal Press Officer confirms that no interview has been conducted. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 RedCafe: Portugal Press Officer confirms that no interview has been conducted. haheha, pwned engelske tabloider Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 RedCafe: Portugal Press Officer confirms that no interview has been conducted. Kjekt å høre. Da gikk Skysports dunken som noenlunde seriøs også. United.no og Dagbladet tramper enda en gang i salaten sammen med meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fy FAEN dette beviser hvorfor man ALLTID skal se på BBC. Hvor fristende tror dere det var for BBC å skrive i det minste at det var spekulasjon om det eller lignende? Veldig, men de venter helt til de får bekreftelse før de skriver en skikkelig artikkel. Nå har jeg sett SkySports på sitt verste, og aldri har hatt samme sikkerhet med de som BBC. Bare som en liten test her, så sier jeg at Hleb drar til Barca etter jeg leser bare en artikkel som det står "Hleb linked to Barca" skrevet av BBC. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Samtlige aviser har altså gått i fella?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg