Mr.SS Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Her kan vi diskutere alle de siste ryktene samt til slutt se hva som skjer med verdens beste spiller. Endret 10. august 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 puke. Udnødvendig tråd? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, sjekk de siste 10-20 sidene i United tråden... Tror han blir jeg, det meste er nok oppblåst til usaklige dimensjoner av pressen og idioter som oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 puke. Udnødvendig tråd? Unødvendig innlegg? Jeg tror han går til Madrid. Kulturen der er mer lik ronaldos opprinnelige. Og Moren hans kommer vel til å være en viktig spillebrikke. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ¨Jeg tror han går til Madrid.Ja 100% sikkert at han drar til Spania, men er nok en god stund til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg håper han går til Madrid. Siden jeg er Liverpool-fan Å selge Ronaldo blir like bittert som da Pool solgte Owen. Merk også da til Madrid Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er 120 % sikker på at han går til en annen klubb etter neste kontrakt med Manchester. Han kommer til å skrive under på en ny. Det er det dume media som blåser opp og ødelegger alt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En ting vet jeg, Denne saken kommer aldri til å hvile i fred før han går offisielt ut å sier han blir, og eller skriver under ny kontrakt, skriver han ny kontrakt med United blir det nok irriterende stille i media :!: .... men da blir det maaaaaaaaaaaange United supportere som får roet seg ned, inkl. meg selv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Han blir så lenge han vil bli. SAF selger hvis han vil bort, og det er ikke godt å si hva han vil for tiden. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Nå er SAF "Forbanna" oxo... for å ta i litt,vurderer benking, forståelig Endret 1. juni 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå er SAF "Forbanna" oxo... for å ta i litt,vurderer benking, forståelig Spill for galleriet av begge to altså? Neida, MU får inn en milliard, kjøper et par nye kommende stjerneskudd, og vips, så er vi i gang igjen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Leste nettopp på DB.no at han vil komme med "nyheter" rundt klubbsituasjonen i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spent på hvordan det her vil gå. Hvis han skulle gå til Madrid vil jo United få en betydelig sum samtidig som de har en mer enn verdig nok arvtager i Nani. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ronaldo har sagt mange ganga i år at han blir i united. So då blir han og då. Håpe berre ikkje familien klare og mase seg til at han skal skifte. b Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror nok dette bare er spill, Ronaldo er i verdens beste klubb, med uten tvil verdens beste manager. Han har vel også uttalt at han blir i united så lenge SAF er manager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis han er sikker på at han blir i United, hvorfor sier han bare ikke det da? Nå skaper han jo storm rundt avgjørelsen sin ved å utsette den. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg frykter faktisk at dette kan bli en av fotballhistoriens største sagaer. Jeg tror han innen en uke annonserer at han skal spille for Real Madrid neste sesong, men at dette ikke blir så lett som han tror. Real kommer til å pøse på med gigantiske bud som United avslår og spillerens frustrasjon kommer til å øke. Ronaldo havner på kant med Ferguson som så mange andre har gjort før og Ronaldo vil bli behandlet på en helt annen måte neste sesong hvor han kommer til å befinne seg mye på benken eller til og med ikke i troppen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nyheter om 2-3 dager? Ihvertfall i følge Dagbladet Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg frykter faktisk at dette kan bli en av fotballhistoriens største sagaer. Jeg tror han innen en uke annonserer at han skal spille for Real Madrid neste sesong, men at dette ikke blir så lett som han tror. Real kommer til å pøse på med gigantiske bud som United avslår og spillerens frustrasjon kommer til å øke. Ronaldo havner på kant med Ferguson som så mange andre har gjort før og Ronaldo vil bli behandlet på en helt annen måte neste sesong hvor han kommer til å befinne seg mye på benken eller til og med ikke i troppen. Hehe, det har skjedd en del ganger ja. Godt eksempel på dette, David Backham. Men tror ikke det skjer nå. Når jeg leste Db sin siste artikkel, der han sa at han skulle annonsere sin framtid i løpet av et par dager - tror jeg egentlig bare han er en drittsekk mot fansen. Tror han blir, men bare hadde lyst å "Skremme" fansen - eller fortelle igjen hvor viktig han er ^^ Han er en forbanna idiot, og jeg hater måten han er på. Men fa*n for en fotballspiller. For min del, håper jeg at han blir Edit: Leif Endret 1. juni 2008 av Julelys Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) En spiller må da få lov til å vurdere sin fremtid. Jeg tviler veldig sterkt på at han har vert så tvetydig for å skremme fansen. Endret 1. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg