robiwan Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvilket spill er de best partyspilla til Wii? Tenker mest på vorspiel med både gutter og jenter, gamere og ikke gamere. Altså lett å lære og veldig morsomt, med tid til drikkepauser Lenke til kommentar
Games1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vel tipper noen vil si Mario Party 8, men jeg synes ikke det er bra... Skaff heller en av de på GameCube ... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 TW Show king, Warioware, Mario Party 8, Mario Kart, Smash Bros, Carnival games Og rayman 1 og 2 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 robiwan skrev: tid til drikkepauser Med dette som argument MÅ jeg si Mario Party 8! Genialt vorsspill spill med masser av pauser! Minispillene er enkle, og brettspillet er lett og komme inn i! Anbefales sterkt til vors! For å argumentere med at det er lett også, så skal jeg fortelle at jeg dro det frem da mamma og pappa ønsket og spille ett spill her en kveld.. Jeg foreslo Mario Party, og det slo faktisk ann! Mario Kart er jo herlig, men ikke så mye festspill, men mer ett samlingspill etter min mening.. om du skjønner forskjellen? Altså dårlig med pauser.. og kanskje litt lange økter.. fra 4min og oppover.. (Kan bli litt for mye spill, og litt for lite drikking..) Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Rayman raving rabbids. Spilte det med en kamerat en gang vi drakk. Var klart en vinner. Bare synd det ikke er et toplayer spill, men igjen så kan jo en spille mens de andre tar en drikkepause og prøver å forvirre han som spiller Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mario Kart Wii og Mario Strikers Charged Football! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 chainch0mp skrev: Rayman raving rabbids. Spilte det med en kamerat en gang vi drakk. Var klart en vinner. Bare synd det ikke er et toplayer spill, men igjen så kan jo en spille mens de andre tar en drikkepause og prøver å forvirre han som spiller Er det ikke to-player i RRR? Trodde nå bestemt at det var det. I RRR2 er det iallefall fireplayer samtidig, så prøv det. Eller Wario Ware. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 MarioKart fungerer til 4, kan spille på nett når det ikke er party. Warioware fungerer fortsatt. Guitar Hero er genial til vors også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå