Douglas Quaid Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eg har ein 2 år gamal kastrert hannkatt som ganske ofte rek på bygda, og det er ikkje uvanleg at han er vekke ei veke før eg ser han att. Her om dagen fann eg han liggande på rygg i korga si med erigrert penis og tunga ute av kjeften. Er det mogleg at kastrerte kattar får penisen stiv? Før han vart kastrert var han ein kåting som prøvde seg på bror sin rett som det var, men etter kastraksjonen slutta han no med det. Kan organa vekse ut att kanskje? Trudde at kattar som vert kastrerte misser all seksualdrift. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ble den kastrert eller sterilisert? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Den vart kastrert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da ble kjertlene som produserte sæd fjernet, og de kan ikke vokse ut igjen.. Er du sikkert på at den hadde ereksjon, og ikke bare lå slik etter å ha vasket seg? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Eg er heilt sikker. Før den vart kastrert såg eg jo det godt (lang raud stilk). Etter dette har eg aldri sett noko av utstyret hans, heller ikkje rett etter kastraksjonen då den vart barbert. No såg eg den igjen akkurat slik den var før han vart kastrert. Dersom den ikkje hadde vore erigrert hadde den ikkje sett slik ut som den gjor. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) er han ikke syk da??? katter har sjeldent tunga ut av munnen! Endret 1. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Han har ikkje vist teikn til sjukdom nei... Han bruker av og til å ha tunga ut av munnen når han kosar seg, og har gjort det sidan han var liten. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Han har mange rare sider. Han saug på halen sin fram til han var om lag 1,5 år gamal. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Katten min, som døde for et halvt år siden ( ) hadde ofte tungen litt ut av munnen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Øh. Det er jo ikke akkurat tissen de kapper av når de kastrerer/steriliserer. Ene hukatten til mamma og dem parrer seg i god tro hver vår. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da er den ikke kastrert men sterilisert Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tunga ut av munnen er forsåvidt normalt for pusekatter som koser. Evt bare glemte å trekke inn tunga da de vasket seg sist. (Gjør vår gamle katt.) Når det gjelder ereksjon, så ser det ut til at det er normalt hos enkelte kastrerte katter. (Eller steriliserte.) http://www.pethow.com/Cats/22569.html http://answers.yahoo.com/question/index?qi...31160702AADHTgp (Søk på can neutered cats have erection, så får du opp mye info.) Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 syntest ikke dere at dette er et jævli upassende tema? det finnes faktisk små barn som er på denne siden! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Barn som er så små at de tar skade av denne tråden vet ikke hva "erigert" betyr Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 syntest ikke dere at dette er et jævli upassende tema? det finnes faktisk små barn som er på denne siden! :!: Seriøst? hva med alle forsidene da, som viser vold og sex?? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 syntest ikke dere at dette er et jævli upassende tema? det finnes faktisk små barn som er på denne siden! Kik litt inn på seksualitetsdelen av forumet du. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Da er den ikke kastrert men sterilisert Hallo, hannkatter blir kastrert, hunnkatter sterilisert. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er da normalt at tungen er ute når katter koser seg? katten min gjør det hele tiden Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 det må ha sett komisk ut xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå