JFM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei Jeg har Logitech X-540 5.1 I dag oppdaget jeg at pinnen inne i pluggen på den ene satelitthøyttalren (rear left) nesten er avbrekt. Er det mulig å skifte hele pluggen. Et bilde forklarer mere enn tusen ord: Endret 1. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jupp du må bare ha en ny plugg å klemme/lodde på Eventuelt dersom du har en annen ledning med slik plugg kan du jo ofre denne, klippe av litt ut på ledningen og så bare sette sammen ledningene, er sikkert litt lettere enn å få tak i en ny plugg. Endret 1. juni 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det går fint. Du får kjøpt Phono/RCA plugger på Clas Ohlson, Biltema og spesialforetninger som selger elektronikk komponenter. Alternative er å kjøpe en RCA-RCA kabel som du klipper uten for pluggen og lodder ledningen inn på den gamle ledningen. Endret 1. juni 2008 av radivx Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Tror dere de har alt jeg trenger på El-kjeden? Kanskje de kan fikse det for en billig penge? Endret 1. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, regner med at de har det. Så fort i clas ohlson katalogen og der kostet en RCA kontakt for lodding 49,-. Er vel kun skjerm og en leder på slike RCA ? Ganske enkelt å lodde på. Ville ha prøvd det først. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er nok en del musikkbutikker som kan fikse denne for deg også. De fleste butikker som tilbyr lodding tar ikke mange kr'ene for en så enkel kontakt (2 store punkt) om man kjøper kontakt hos dem også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå