hehe200 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har planer om å kjøpe nytt skjermkort, og lurer på om dette vill vært et godt kjøp: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349495 ? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bra skjermkort det ja! Hvis ikke du vil vente et par uker til de nye kortene fra nvidia og ati kommer da!? Hva slags andre komponenter har du i pc-en din? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fint skjermkort det. Nvidia kommer med nye skjermkort nå om tre ukers tid! Disse ryktes om å ha en del bedre ytelse. GTX260 skal visst koste rundt 3000 kroner? (Skyt meg hvis jeg tar feil) Kan være verdt å vente på dette kortet. Trenger du nytt skjermkort i dag ville jeg så absolutt kjøpt det kortet Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg ville også ventet til etter lanseringen av disse nye kortene. Dem vil kjøre fletta av det som finnes i dag ser det ut til. Så dette vil det være verdt å vente på!! Big-T Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Høy kostnad? Verdt å vente på? Må regne med å bruke minst det dobbelte, jeg hadde heller kjøpt 3stk 9800GTX, til fordel for et 280GTx kort. (gitt at prisene ligger på rundt 1500,- for 9800GTX) Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Snakker om GTX260 jeg. Dette kortet vil sannsynlig bli priset til rundt 3000 +/-. Dette kortet kommer nok til å yte bedre enn alle kort på markede per dags dato, med unntak av SLI eller quadSLI oppsett. Er ikke sikkert at han har HK som støtter SLI uansett Endret 2. juni 2008 av anders! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå