reichspöbel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg ser at JIMU skal åpne treningssenter i Schweigaardsgate, de nye grønlandskvartalene heter det vel der kanskje, i August. Det skal være et rimeligere alternativ med mindre bemanning, og til tider ingen bemanning, og de har idag åpne sentre på Ila og i Asker. Noen som har erfaringer? Endret 1. juni 2008 av phear00 Lenke til kommentar
underdark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er selv interessert i erfaringer fra JIMU, den på Ila. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er selv interessert i erfaringer fra JIMU, den på Ila. Denne tråden er fra 2008, så den JIMU-avdelingen det var planer om å opprette har stått der en stund nå, i Mandalls gate Ellers har jeg trent på Ila en stund og alltid likt meg godt, sjelden for mye folk og døgnåpent. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Knall, takk for svar. Skal bo rett ved i to mnd i sommer og tenkte å trene der. Hørte også det fantes medlemskap uten binding, som nesten er et must for meg. Lenke til kommentar
Nuk Su Kow Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har trent på begge Jimu i Oslo,bra med utstyr og du kan trene når det passer deg bortsett fra helgen da stenger de 12.00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå