MathiasBA Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) BYTTET ER GJORT Jeg har Veigar Pall Gunnarson i Diamant og ønsker å bytte han med en annen spiller i Diamant. Nannskog Fillo Fredheim Holm Koppinen Reginiussen er eksempler på aktuelle. Kun ett enkelt bytte, ingen auksjon. Endret 5. juni 2008 av MathiasBA Lenke til kommentar
aninho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har Veigar Pall Gunnarson i Diamant og ønsker å bytte han med en annen spiller i Diamant. Nannskog Fillo Fredheim Holm Koppinen Reginiussen er eksempler på aktuelle. Kun ett enkelt bytte, ingen auksjon. Jeg byr:Fredrik Winsnes eller Alexander Aas i Diamant. DEAL? Lenke til kommentar
MathiasBA Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har Veigar Pall Gunnarson i Diamant og ønsker å bytte han med en annen spiller i Diamant. Nannskog Fillo Fredheim Holm Koppinen Reginiussen er eksempler på aktuelle. Kun ett enkelt bytte, ingen auksjon. Jeg byr:Fredrik Winsnes eller Alexander Aas i Diamant. DEAL? Jeg har begge to dessverre. Ingen deal foreløbig. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Nannskog i diamant..? du skal bytte han med meg vegi.. Endret 3. juni 2008 av vagfk Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vett..Men lillebroren min har han også..Det er han som byr det.. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Vett..Men lillebroren min har han også..Det er han som byr det.. har dere to av nannis ?! dere er heldige Endret 3. juni 2008 av vagfk Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men jeg trekker budet på Gunnarsson...Vi har bare 1 av han nå..Vi byttet den ene med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg