Tanner Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal kjøpe meg trampoline, så i derfor lurer jeg på om det er noen som har kjøpt en som de er veldig fornøyd med. Vil ikke kjøpe noe dritt når jeg først skal handle. Lenke til kommentar
Puff Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Må jo innrømme at det er 4-5 år siden vi kjøpte trampoline, men vi kjøpte JumpKing og er veldig fornøyd med den. Bra sprett, bra kvalitet! Kan anbefales hvis de fortsatt holder kvaliteten. Noe jeg vil tro de gjør. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://www.jumpking.no/index.cfm?id=185796. God trampoline . Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 God de største modellene , mer frihet Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor store er de der som folk flest har nå til dags? Og til Henzorz, 5000 er i meste laget =/ Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ah, okey. Har en på 4.3 i dm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå