citronen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har alltid vært en stor fan av The Unit; men nå virker det som om hele greia har gått i stå. Etter streiken som var i høst, ble det aldri laget noen nye episoder - virker det som. Noen som har annen info? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hmmm.... Kommer nok tilbake! Glemmer aldri episoden Play16.... Det var vilt!!!! Endret 1. juni 2008 av Jotun Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ADDITIONAL NOTES: renewed through the 2008-09 season (the show's fourth) on 5/13/08 http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=unit Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hmm lurer på om jeg kansje skal starte å se denne serien, prøvde meg på første episode en gang men falt aldri helt i smak. Men blir vell bedre etterhvert, slik som de fleste serier blir. Mye action i serien ? Mer Militær action i guess? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du BØR gi den en sjangse til! Sjeldent noen serier har gitt meg så mye Lenke til kommentar
citronen Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 En del av mitt liv er tomt. Derfor går jeg frivillig inn i 2. bataljon - etter å ha sett the unit. Helt sant! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hmm lurer på om jeg kansje skal starte å se denne serien, prøvde meg på første episode en gang men falt aldri helt i smak. Men blir vell bedre etterhvert, slik som de fleste serier blir. Mye action i serien ? Mer Militær action i guess? Er ganske mye action ja, men noen episoder fokuserer for mye på kjerringene dems og "problemene" de har. Pleier som regel å spole over de delene jeg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå