Gå til innhold

Hva har skjedd her i OT-baren mm. de siste 6 måneder?


TSP

Anbefalte innlegg

Hei, det er lenge siden jeg har vært innom her og er naturlig nok ikke oppdatert på brukere som før var kjente her som nå har sporløst forsvunnet fra kategorien, hvilke nye brukere som er kommet til, om noen tidligere "kjente" brukere har byttet identitet (les: skiftet brukernavn), hvem som har postet aktivt, hvordan kategorien kan sies å ha forandret seg etc.

 

Så om det er noen som har vært her de siste 6 månedene (Yppelig om du og har vært aktivt i kategorien "Sosialt".), spesielt i "Forumkafeen", og gjerne lenger tilbake enn 6 måneder, så fortell meg litt om hvilke endringer dere mener har skjedd i kategorien, hva dere mener kjennetegner nye brukere, hvordan gamle brukere har forandret seg, hvilke tråder som har bidratt til mye diskusjon, hvordan dere mener "Forumkafeen" har utartet seg etc. (gjerne gå inn på spesifikke innlegg, tråder eller brukere, men INGEN personangrep eller karakteristikker som kan oppfattes galt/vondt for brukeren det gjelder.

 

Hvorfor? Nja, ren nysgjerrighet. :)

 

Jeg kunne sikkert funnet ut mye ved å sette meg ned å lese mange brukere sine innlegg, gå tilbake 3 måneder og lese emner etc. men det er jeg for lat til. Er mye lettere å få historiene fortalt av de som kjenner kategoriene bedre. Om det er noen som kjenner til min tidligere aktivitet i f.eks Siste Ordet 3 etc. og vet når aktiviteten min i disse kategoriene dabbet av er det spesielt flott om de vil fortelle; som sagt, gjerne lenger tilbake enn for 6 måneder siden.

 

Om det er noen en bruker forteller om her i tråden som du og vil fortelle om, ikke nøl med å fortelle det, selv om det er sagt før. Ingenting er bedre enn en eller flere saker/endringer/brukere/tråder sett fra forskjellige synsvinkler.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, OT-baren ble brukt til sosiale ting. Etter at Sosialt, Lekeplassen etc ble opprettet, mistet OT-baren sin funksjon.

 

Folk har rett og slett fått et liv. De nye kategoriene har overtatt, og folk har vært mer i Sosialt og Lekeplassen.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...