bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Syns de er litt er litt "dumme" når de klager over at de ikke får betalt, syns dere i overklokking.no er veldig flinke til å lage artikler, og dere gjør det jo (nesten) gratis det eneste dere får betalt for det er morro og kansje noen varer som dere tester... Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du traff spikeren på hodet! Men jeg har forståelse for at de er lei også da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Synest ok.no/hw.no artiklane er masse bedre enn ocshoot sine. Kanskje ikkje like profft, men masse meir underholdande å lese, og du føler du får meir kunnskap ut av dei Kiip øpp de gudd wørk! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Og nå når jeg akkurat hadde begynnt å lese på ocshoot. Grtei side med mye info men for å si det slik: hw.no behøvde aldri å føle seg truet som min startside Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Surfet innom ocshoot et par/tre ganger i uka... Men ikke en tiende del så mye som på hw... Men synd at de legges ned. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skittkasting har forekommet, ja. Nils G. har på forumet til Ocshoot ytret følgende:jeg anbefaler alle å lese testene på HotHardware, HardInfo, Overclockers - dette er tester utført av personer med adskillig mer erfaring enn personen som utførte testen for Overklokking har eller noengang vil få. For eksempel. Og så har vi de mailene jeg har mottatt med diverse "koselige" meldinger om min intelligens etc. fra personer som etter alle solemerker er tilhengere av Ocshoot/diskuter. Et par mailer kom også fra personer med ocshoot - adresse. OPPDATERING: Jeg har blitt kontaktet av Nils Gjendem, og det later til at det dreier seg om folk som, via diskuter.no, har sendt mail til meg og hetset meg på det groveste. Jeg har slettet slike mailer konsekvent, og kan ikke si med sikkerhet at personer bak Ocshoot har stått bak mailene. Hvis mailene kommer fra forumet deres, kan hvem som helst ha sendt mailene. Dette til deres informasjon. Men dette er gammel graut. La det ligge, for det har ingen hensikt i å gjøre mer med det nå. Og Fondus? Du skal ikke se bort fra at du får dine våte drømmer oppfylt. Jeg har en P4 3.06 GHz som skal skvises for hver millihertz! Jeg har nå lest og trålet meg gjenom masse poster. denne la jeg merke til men tenkte ikke noe mer over det da. Er du i det hele tatt klar over hvor lett det er å "jukse" med avsender på en Epost ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har nå lest og trålet meg gjenom masse poster. denne la jeg merke til men tenkte ikke noe mer over det da. Er du i det hele tatt klar over hvor lett det er å "jukse" med avsender på en Epost ? Jo. Og jeg vet hvordan jeg skal finne den _egentlige_ mailadressen, der det er mulig. Jeg vet også hvor jeg skal gå for å finne en helt annen versjon av det jeg har skrevet, og jeg har også mailene i forbindelse med det. Jeg kunne godt offentliggjort det, men det bidrar ikke til noe positivt. Jeg ønsker ikke å synke så lavt at jeg sverter andres rykte i full offentlighet; Jeg har ingenting å bevise, og holder slikt for meg selv. Jeg kan offentliggjøre en rekke ting om det er hensiktsmessig - men så langt har det ikke vært det. Selv om grensene er lovlig tøyd nå... Jeg ønsker ikke å kommentere dette ytterligere, så la det ligge. Okay? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvilke kjøtthuer er det som har ført til at ocshoot.no legger inn årene og går av nett? Særdeles ufint er nå min mening. ocshoot.no gjorde det lettere og finne nyheter om hardware uten å besøke dusinvis av nettsteder. sorry det var meg... :oops: bare kødda Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har nå lest og trålet meg gjenom masse poster. denne la jeg merke til men tenkte ikke noe mer over det da. Er du i det hele tatt klar over hvor lett det er å "jukse" med avsender på en Epost ? Jo. Og jeg vet hvordan jeg skal finne den _egentlige_ mailadressen, der det er mulig. Jeg vet også hvor jeg skal gå for å finne en helt annen versjon av det jeg har skrevet, og jeg har også mailene i forbindelse med det. Jeg kunne godt offentliggjort det, men det bidrar ikke til noe positivt. Jeg ønsker ikke å synke så lavt at jeg sverter andres rykte i full offentlighet; Jeg har ingenting å bevise, og holder slikt for meg selv. Jeg kan offentliggjøre en rekke ting om det er hensiktsmessig - men så langt har det ikke vært det. Selv om grensene er lovlig tøyd nå... Jeg ønsker ikke å kommentere dette ytterligere, så la det ligge. Okay? Roger That Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bra at ocshoot fortsetter og drittskrivning trenger ingen (like mye på begge sider) synes ok.no burde komme med en skikkelig overklokking av noen pcer hvor de overklokker alt max og tester dem i hjel klokk til det er dødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå