Gå til innhold

Manglende folkeskikk?


KimT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[09.03.03 17:48:49] <@CFD> K-DoG! Hvorfor synes du ocshoot er dårlig?

[09.03.03 17:48:59] <@CFD> Nå skal du faen meg få komme med en forklaring her

[09.03.03 17:49:36] <@K-DoG> CFD: det var verdens største amatør side

[09.03.03 17:50:55] <@CFD> Hvorfor synes du det?

[09.03.03 17:51:02] <@K-DoG> se på sida da!!! ..

[09.03.03 17:51:22] <@CFD> Du mener designet?

[09.03.03 17:51:24] <@K-DoG> mange av testene "demmes" er ikke demmes engang .. da har bare klippet og limet!

[09.03.03 17:51:31] <@K-DoG> mange av de er på engelsk osv!

[09.03.03 17:52:10] <@CFD> Har du sjekket noen av testene dems?

[09.03.03 17:52:32] <@CFD> Det er linker til andre tester fordi de ikke har tid til og lage 10tester daglig. De tar det beste av tester og legger det ut

[09.03.03 17:52:35] <@K-DoG> ja .. ÜBER LAME!

[09.03.03 17:52:38] <@CFD> Det gjør jo ALLE hardware sider

[09.03.03 17:52:39] <@CFD> hw.no også

[09.03.03 17:52:42] <@CFD> Anandtech

[09.03.03 17:52:46] <@CFD> thw

[09.03.03 17:52:46] <@CFD> ALLE

[09.03.03 17:52:57] <@CFD> Har du noe mere kritikk så er det bare og fyre på

[09.03.03 17:52:59] <@K-DoG> de gidder jo ikke å oversette engang ...

[09.03.03 17:53:35] <@CFD> Hvorfor skal de oversettte tester på andres sider?

[09.03.03 17:53:44] <@CFD> Har du sett kjøledatabasen dems?

[09.03.03 17:53:47] <@CFD> Sett hvor mange de har testet?

[09.03.03 17:53:53] <@CFD> Sett på hvor gode testene er?

 

Make 'em stop!

 

De legger vel inn årene pga de ikke har nokk lesere? :shrug:

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

...Og flere newkids her i søppel. :p

*hyysj*!

hvis de ikke skjønner at vi ikke liker dem, så gidder de ikke poste her ;)

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

 

Grunnen til at det er ille når en slik side "tar kvelden" er jo at det fører til mindre konkurranse, som igjen kan fører til at kvaliteten på de resterende sidene blir dårligere.

Det er med dette ikke sagt at jeg mener at ok.no og hw.no har blitt/blir dårligere, men at konkurrase er sunt og kommer oss lesere til gode....

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

 

Grunnen til at det er ille når en slik side "tar kvelden" er jo at det fører til mindre konkurranse, som igjen kan fører til at kvaliteten på de resterende sidene blir dårligere.

Det er med dette ikke sagt at jeg mener at ok.no og hw.no har blitt/blir dårligere, men at konkurrase er sunt og kommer oss lesere til gode....

tja.. du har kanskje rett. blir vel omtrent som hvis AMD hadde gått konk det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
[09.03.03 17:51:31] <@K-DoG> mange av de er på engelsk osv!

Den syns jeg var bra :D ... for OcShoot hadde kun tester på engelsk før.

Snakk om dårlig research...

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

 

Grunnen til at det er ille når en slik side "tar kvelden" er jo at det fører til mindre konkurranse, som igjen kan fører til at kvaliteten på de resterende sidene blir dårligere.

Det er med dette ikke sagt at jeg mener at ok.no og hw.no har blitt/blir dårligere, men at konkurrase er sunt og kommer oss lesere til gode....

 

Yup, konkurranse er bra. Bare så synd at konkurrentene ikke klarer å holde seg saklige og normale. :( Skal uansett bli godt å slippe å høre "idiot", "drittsekk", "tulling", "amatør" osv. om seg selv heretter.

Men skitt au. :)

 

Husk på at jeg blir veldig glad om noen kan komme med forslag til hvordan vi kan forbedre oss på Overklokking.no. Vi _skal_ tross alt være på deres side, og da må vi gjøre hva vi kan for å være så dyktige som mulig. Jeg må nesten snakke kun for meg selv her, så de andre sitelederne får svare for seg selv.

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

 

Grunnen til at det er ille når en slik side "tar kvelden" er jo at det fører til mindre konkurranse, som igjen kan fører til at kvaliteten på de resterende sidene blir dårligere.

Det er med dette ikke sagt at jeg mener at ok.no og hw.no har blitt/blir dårligere, men at konkurrase er sunt og kommer oss lesere til gode....

 

Yup, konkurranse er bra. Bare så synd at konkurrentene ikke klarer å holde seg saklige og normale. :( Skal uansett bli godt å slippe å høre "idiot", "drittsekk", "tulling", "amatør" osv. om seg selv heretter.

Men skitt au. :)

 

Husk på at jeg blir veldig glad om noen kan komme med forslag til hvordan vi kan forbedre oss på Overklokking.no. Vi _skal_ tross alt være på deres side, og da må vi gjøre hva vi kan for å være så dyktige som mulig. Jeg må nesten snakke kun for meg selv her, så de andre sitelederne får svare for seg selv.

Dette er kanskje ikke riktige plassen å poste dette, men hvis du leser det yummy så har jeg veldig lyst tli å se en test mellom AMD og Intel CPUer. To CPUer med samme ytelse med orginal-hastighet som man hadde klokket opp til siste megahertz. Da mener jeg ikke bare FSB, men også multiplier på AMD.

 

hvordan høres det ut?

Lenke til kommentar
hvorfor sytrer vi over at dem går konk egentlig?

det er bra for oss da. for da blir det flere lesere til HWN, som resluterer høyere reklameinntekter som reslulterer bedre pengebruk til HWN som resulterer BEDRE TESTER OG PROSJEKTER :D

 

Grunnen til at det er ille når en slik side "tar kvelden" er jo at det fører til mindre konkurranse, som igjen kan fører til at kvaliteten på de resterende sidene blir dårligere.

Det er med dette ikke sagt at jeg mener at ok.no og hw.no har blitt/blir dårligere, men at konkurrase er sunt og kommer oss lesere til gode....

 

Yup, konkurranse er bra. Bare så synd at konkurrentene ikke klarer å holde seg saklige og normale. :( Skal uansett bli godt å slippe å høre "idiot", "drittsekk", "tulling", "amatør" osv. om seg selv heretter.

Men skitt au. :)

 

Husk på at jeg blir veldig glad om noen kan komme med forslag til hvordan vi kan forbedre oss på Overklokking.no. Vi _skal_ tross alt være på deres side, og da må vi gjøre hva vi kan for å være så dyktige som mulig. Jeg må nesten snakke kun for meg selv her, så de andre sitelederne får svare for seg selv.

 

Nå har jeg ikke vært med lenge nok, så jeg har ikke fått med meg eventuell skittkasting fra OCshoot eller andre om deg/overklokking.no, men jeg holder med deg i at dersom dette har skjedd så er dette uholdbart!

 

Mitt poeng var bare som sagt at saklig konkurranse er viktig for oss som lesere! Men dere gjør en utrolig bra jobb, så stå på videre...

Lenke til kommentar

Skittkasting har forekommet, ja. Nils G. har på forumet til Ocshoot ytret følgende:

jeg anbefaler alle å lese testene på HotHardware, HardInfo, Overclockers - dette er tester utført av personer med adskillig mer erfaring enn personen som utførte testen for Overklokking har eller noengang vil få.

 

For eksempel. Og så har vi de mailene jeg har mottatt med diverse "koselige" meldinger om min intelligens etc. fra personer som etter alle solemerker er tilhengere av Ocshoot/diskuter. Et par mailer kom også fra personer med ocshoot - adresse.

 

OPPDATERING:

Jeg har blitt kontaktet av Nils Gjendem, og det later til at det dreier seg om folk som, via diskuter.no, har sendt mail til meg og hetset meg på det groveste. Jeg har slettet slike mailer konsekvent, og kan ikke si med sikkerhet at personer bak Ocshoot har stått bak mailene. Hvis mailene kommer fra forumet deres, kan hvem som helst ha sendt mailene.

 

Dette til deres informasjon.

 

Men dette er gammel graut. La det ligge, for det har ingen hensikt i å gjøre mer med det nå.

 

Og Fondus? Du skal ikke se bort fra at du får dine våte drømmer oppfylt. :D Jeg har en P4 3.06 GHz som skal skvises for hver millihertz! :yes:

Lenke til kommentar

enig der abrahamsen.

 

jeg synes HWN-nettverket er mye bedre enn ocshoot. Etter min meing lager overklokking.no mye bedre artikkler enn ocshoot, forumet våres er mye bedre enn dems og (iallefall den første versonen av dette forumet).

 

Bare en ting jeg lurer på: er hardware.no, overklokking.no, gamer.no, sourcecode.no,windows.no, tull.no osv osv liksom en og samme ting eller er det uavhengige sider som bare har sammarbeid med de andre? (dette gjelder i såfall forum og?)?

Lenke til kommentar

Ville bare nevne at ingen har lagt skylda på HWN nettverket for at OcShoot legger ned. Grunnen er at det er for mye skittkasting frem og tilbake blant brukerne både på diskuter.no og her på forumet. Jeg har vært bruker av OcShoot i snart 2 år og synes det er synd at jeg nå må gå til utlandet for å få ypperste ekspertise på hardware og ekstremkjøling.

 

Jeg er sikker på at dere i dette nettverket også etterhvert kan opparbeide dere enorm kunnskap på disse områdene, men foreløpig har dere fortsatt en ganske lang vei å gå.

 

Min kondolanse går til OcShoot, og jeg håper de ombestemmer seg. Jeg øsnker også dere her i HWN og overklokking lykke til videre.

 

Mvh

VincentV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...