Gå til innhold

AoC: Undelete character om i WoW?

Anbefalte innlegg

Hei!

Som trøtt jeg var, så skulle jeg delete min low-level Priest of Mitra, så deleta jeg feil, og tok knekken på min demonologist.

Noen som vet om det går å få den tilbake, slik som i WoW? For FunCom svarer ikke på mail, og petition-systemet er ikke helt stødig, når min petition timet ut etter 5 timer venting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine?

Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand.

Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte

Du må ha vært ganske trøtt.

Lenke til kommentar
Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine?

Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand.

Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte

Du må ha vært ganske trøtt.

skriver ikke navnet på charen i age of conan, men passordet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...