Jakke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei! Som trøtt jeg var, så skulle jeg delete min low-level Priest of Mitra, så deleta jeg feil, og tok knekken på min demonologist. Noen som vet om det går å få den tilbake, slik som i WoW? For FunCom svarer ikke på mail, og petition-systemet er ikke helt stødig, når min petition timet ut etter 5 timer venting Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har selv noen account problemer som gjør at jeg ikke får spilt, venta 3 dager nå, nesten så jeg kjøper en ny retail key for jeg gidder ikke å vente lenger. Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine? Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand. Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte Du må ha vært ganske trøtt. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine? Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand. Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte Du må ha vært ganske trøtt. skriver ikke navnet på charen i age of conan, men passordet ditt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 jepp, og merka ikke at jeg hadde selecta feil før det var gjort. hehe Tror det skal gå greit å gå den tilbake Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 jepp, og merka ikke at jeg hadde selecta feil før det var gjort. hehe Tror det skal gå greit å gå den tilbake Greit skal det nok gå, men det tar tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå