Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) .. Endret 26. januar 2020 av Slettet-UibOnr id Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 KostholdFrukost: 2-3 grovskiver med smør, kvitost,syltetøy og bananskiver oppå / smør,kvitost og syltetøy. Mellommåltid: Frukt. Middag: Vanlig, ball,kylling,lasagne osv.. Mellommåltid: frukt. Kveldsmat: En skive med stekt egg. Ser fint ut det, en stor skål med go'morgen gryn er også bra. TreningFørst jogger jeg 15 min, deretter benkpress 5x5, imellom tar jeg flies, eller situps. Dette skal jeg gjøre hvor ofte? Har passe hard gym mandag,tirsdag og fredag. Det hadde vore bra om dere hadde hjelpt meg litt med programmet til å passe skikkelig inn. Rett på programmet om dere mener noe som passer bedre! -random5k Dette er sånn jeg tenker meg at du burde trene: Oppvarmining: 15min. Benk: 3-4 x 10-12rep Situps: 3-4 x Max Flies: 3-4 x 10-12 rep Biceps (skråstang): 3-4 x 10-12rep Triceps: 3-4 x 10-12rep Rygg: Spørs hvordan man skal trene her (vis egenvekt f.eks rygghev: 3-4 x 30-50rep) ellers med apparat eller stang så råder jeg deg til å snakke med en som jobber på helsestudiot til å hjelpe deg med det (VIKTIG! Rygg er veldig farlig å trene feil) Skuldre: 3-4 x 10-12rep Så råder jeg deg også til å trene bein i.o.m at det ser helt kokos ut og bare trene overkropp og ikke bein Jeg råder også at du en gang i blant trener egenvekt styrke: pushups osv Nedjogging: 10min Evt. Tøying (anbefales) OG vis du skal få trene kondisjon så ta en joggetur minst 1 gang i uka. Håper det hjelper Lykke til og kos deg med å trene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) . Endret 26. januar 2020 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Kutt ut isolasjon. Sleng på baseøvelser. Benkpress Chins/Nedtrekk Markløft Knebøy. That's all you need... (Og om du vil jeg skal utdype, gi en lyd...) Endret 1. juni 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) . Endret 26. januar 2020 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Denne likte jeg bra: Oppvarmining: 15min. Benk: 3-4 x 10-12rep Situps: 3-4 x Max Flies: 3-4 x 10-12 rep Biceps (skråstang): 3-4 x 10-12rep Triceps: 3-4 x 10-12rep Chins: 4x5 Nedjogging: 10 min. Men hvor mange ganger i uka? Om noen har noe bedre program, so bring it on chins og dips er også fint slenger på chins: 3-4 x Max dips: samme tenker vis du har hard gym 3 ganger i uka (ikke sånn slapp skolegym) 3 ganger i uka + en joggeøkt på 1time ++ Endret 1. juni 2008 av CThomassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå