petter92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei, jeg fikk nettopp vite at jeg skulle opp i matte muntlig (Tiende klasse) , og temaet var fredsreise. Klassen min har vore med Aktive Fredsreiser, jeg skal ta utgangspunkt i reisa for å vise matematisk kompetanse. Stikkord: Finansiering, kostnad, renter Avstand, tid, fart, veg Rabatt Funksjoner Statistikk Utenlandsk valuta Målestokk - kart Temperatur Historien er altså at klassen vår har vert i Polen på klassetur. Jeg trenger litt tips om hva jeg burde ha på de forskjellige "stikk ordene." Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 gjennomsnittstemperatur... valuta - NOK <-> Sloty + rabatt Målestokk, kart - fra et sted til et annet + vei, fart og tid masse du kan finne på her jeg hadde også muntlig matte i tiende. ^^ Hvis du er alene, så får du kun 30minutter (15minutter å vise det du har regnet ut og resten 15 minutter til samtale med sensor) Går bra dette da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå