Gå til innhold

AoC: Stort account problem,

Anbefalte innlegg

Jeg har vell driti skikkelig på draget nå. jeg ladge en account med pre order rhino keyen, kjøpte spillet og skulle legge inn retail keyen, det jeg har klart å gjort er å legge retail keyen på en seperat account, og nå har all mulig for å spille en pre order acc gått bort, med mindre man oppgraderer med retail key, som da jeg allerede har brukt til en ny acc :p

Fra automailen jeg fikk tilbake " From your account page, select the fourth option, Add card/Create account. Enter your game key in the box and click validate. Once you have done that you will be prompted to either create a new account with the key or attach it to a pre-existing account. Select correct option and then choose which account to attach it to. At that point you will be all set."

Jeg har da valgt og lage en ny account, isteden for å attache keyen til den allerede eksisterende.

Sendt 3 mails, 3 dager siden, inget svar, jeg får ikke spilt! Hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer eller mindre, da jeg skulle legge til retail key fikk jeg ikke oppgradere pre-order kontoen med nøkkelen men kunn lage ny, så jeg gjorde det og da havna bonus items spredd på 2 kontoer og mounten fins ikke, eneste funcom klarte gjøre etter 5 etterspørsler var og overføre amazon buen til den andre kontoen. Mangler enda mount'n min men venter til jeg blir lvl 40 så har de sikkert mer tid til og ordne opp i slik for akkurat nå er de håpløse.

Lenke til kommentar

Relativt teit :p får ikke gjort noe og jeg ser på den autoresponder mailen jeg har fått fra supporten at mellom de 12 timene jeg sendte 2 mails har de mottat 3000 andre mails også :p Så dette kan nok ta tid ja :p

Lenke til kommentar

vet dlgamer.com er utsolgt, vet ikke om flere, men det finnes flere linker en plass på dette forumet, men fant dem ikke da jeg lette for litt siden, men det betyr ikke at dem har forsvunnet. Det går også an å prøve seg på et søk på nett om det er noen andre(og det er det) som selger retail key.

Men det er vel ikke verre enn å gå i butikken å skaffe seg en ny kopi, vil anta at det koster mye det samme som bare key'n fra nett. Og bor du noenlunne sentralt vil det nok ta kortere tid også :)

Lenke til kommentar
vet dlgamer.com er utsolgt, vet ikke om flere, men det finnes flere linker en plass på dette forumet, men fant dem ikke da jeg lette for litt siden, men det betyr ikke at dem har forsvunnet. Det går også an å prøve seg på et søk på nett om det er noen andre(og det er det) som selger retail key.

Men det er vel ikke verre enn å gå i butikken å skaffe seg en ny kopi, vil anta at det koster mye det samme som bare key'n fra nett. Og bor du noenlunne sentralt vil det nok ta kortere tid også :)

Eneste problemet er att alle butikker i drammen er utsolgt :p

Lenke til kommentar
Mer eller mindre, da jeg skulle legge til retail key fikk jeg ikke oppgradere pre-order kontoen med nøkkelen men kunn lage ny, så jeg gjorde det og da havna bonus items spredd på 2 kontoer og mounten fins ikke, eneste funcom klarte gjøre etter 5 etterspørsler var og overføre amazon buen til den andre kontoen. Mangler enda mount'n min men venter til jeg blir lvl 40 så har de sikkert mer tid til og ordne opp i slik for akkurat nå er de håpløse.

Akkurat nå bryr jeg meg ikke om noe mount eller items ass :p har min 49 conq på pre order accen min som jeg ikke får spilt. Eneste jeg vil er å spille :p men er som sagt ikke mulig og kjøpe en ny key :p det er utsolgt og da hadde jeg uannsett bare gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...