SirEmanon Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har en Garmin nuvi 350i (europa) som jeg kjøpte for ca. 2 år siden. Har aldri oppdatert kart på denne. Tenkte derfor det var på tide siden jeg skal på en lengre biltur om ca. 3-4 uker. Koblet GPS’en til PC’en og logget meg inn på Garmin sine sider og fikk brukernavn m.m. Kartet som jeg har i dag er: City Navigator Europe NT+ v8, Deluxe All Regions. Så viser det seg at oppdateringen ikke kan gjøres før du får en cd/dvd pr. post om 4 til 6 uker. Dette blir for sent i forhold til turen jeg skal ut på. Derfor er spørsmålet; finnes det muligheter for å laste ned oppdateringer før jeg skal på tur? Før jeg får cd/dvd? Lenke til kommentar
Drelas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har en Garmin nuvi 350i (europa) som jeg kjøpte for ca. 2 år siden. Har aldri oppdatert kart på denne. Tenkte derfor det var på tide siden jeg skal på en lengre biltur om ca. 3-4 uker. Koblet GPS’en til PC’en og logget meg inn på Garmin sine sider og fikk brukernavn m.m. Kartet som jeg har i dag er: City Navigator Europe NT+ v8, Deluxe All Regions. Så viser det seg at oppdateringen ikke kan gjøres før du får en cd/dvd pr. post om 4 til 6 uker. Dette blir for sent i forhold til turen jeg skal ut på. Derfor er spørsmålet; finnes det muligheter for å laste ned oppdateringer før jeg skal på tur? Før jeg får cd/dvd? Jeg bestilte en kartoppdatering fra Garmin for noen uker siden, og det skulle ta 4-6 uker, men etter en uke lå pakken i posten. Jeg kan ikke garantere at pakken kommer like raskt for din del, men jeg kan heller ikke se noen grunn til at det skal ta noe lenger tid... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bestilte en kartoppdatering fra Garmin for noen uker siden, og det skulle ta 4-6 uker, men etter en uke lå pakken i posten.Jeg kan ikke garantere at pakken kommer like raskt for din del, men jeg kan heller ikke se noen grunn til at det skal ta noe lenger tid... Å,hååå... Takk for den opplysningen. Håper det vil gjelde meg og. Får bare krysse fingrene.... Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du kan også finne oppdateringen på torrent nettverk. Unlock-koden din finner på myGarmin sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå