Gå til innhold

Stille lukkerhastighet :)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har et HP kamera av typen photosmart 618, men jeg har et lite problem. Jeg vet maks lukkerhastighet er 4 sek på kameraet, men jeg skulle gjerne ha stilt den opp mere. Er det mulig ved og oppgradere softwaren o.l? Sender med et bilde jeg tok med 4 sek's lukkerhastighet. Det er bilder tatt av biler, men asfalten var våt, så det ble så mye gjenskinn :(

IM001733.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilig bilde! :) Jeg syns gjennskinnet ga e kul effekt.

Du må nesten sjekke HP sine sider angående oppdatering av softwaren, men jeg tviler på at det finnes en oppdatering som muliggjør lengre lukkertid. Du er nok nødt til å kjøpe ett nytt kamera. Jeg vil anbefale ett med minst 15 sekund lukkertid.

Lenke til kommentar

Her ligger etpar lignende bilder, men med lenger lukke-tid. (Er helt fersk, og noen av bildene er uten stativ)

http://no.photos.yahoo.com/janove19

Skal lage en skikkelig side men det blir senere. Det ene uklare bildet med hjerte, er laget ved hjelp av stjerneskudd. Personen som lagde hjertet bevegde seg hele tiden, og kom dermed ikke med :) Dette kan bli gøy!

-Jan Ove-

Edit:

Det albumet ble elendig, og får ikke store bilder. Kommer sterkere tilbake senere.

Lenke til kommentar
Edit:

Det albumet ble elendig, og får ikke store bilder. Kommer sterkere tilbake senere.

Yahoos album er ikke egnet til slikt. Selv om du legger inn svære bilder er det isåfall bare du selv som får se fullversjonen, mens resten får se bittesmå bilder. Du burde få deg en bedre plass å legge ut bilder :)

Lenke til kommentar
Edit:

Yahoos album er ikke egnet til slikt. Selv om du legger inn svære bilder er det isåfall bare du selv som får se fullversjonen, mens resten får se bittesmå bilder. Du burde få deg en bedre plass å legge ut bilder :)

Ja, merket dette. Trodde at siden jeg selv fikk se fullversjonen kunne alle det. Kommer nok en ftp-basert side senere. (Finner ikke passordet mitt til telenor)

-Jan Ove-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...