skilbert Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei, har kjøpt meg ny skjerm. Det er en BENQ T241WA. Skjermkortet jeg har er XFX GeForce 7600GS 256MB DDR2 og lurer på om det kanskje er dette som er problemet til at skjermen min er litt uskarp? Tenkte å kjøpe meg nytt skjermkort, men vet ikke hvilket? Det må være såpass bra at det funker til skjermen. Hvis det er noen spørsmål om andre ting, f.eks hovedkort osv, så bare å spørre Takker for alle svar Mvh skilbert Endret 1. juni 2008 av skilbert Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du har selvføglelig justert opp oppløsningen til 1920 x 1200? Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 hva slags oppløsning kjører du på? og hva slags HZ har du på? Bildet skal bli skarpt med det kortet så tror ikke det er der problemet ligger! Sjekk at kortet ikke står låst på en HZ som skjermen din ikke takler, og at oppløsningen er den optimale for skjermen din:) \Pera\ Lenke til kommentar
skilbert Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Har på 1920x1200, men da er alt veldig lite. Har 60 Hz og får ikke endret på det.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 1920x1200 er riktig på din 24"! Kjører man ikke på max oppløsning på flatskjermer blir det litt "grøtete". 60hz er det jeg kan kjøre også på full oppløsning på min 22". Så det stemmer nok at du ikke kan endre på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå