Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som hater fotballlag har små hjerner og seksuelle følelser for sin egen mor, sikkert også pedofile tendenser med i bildet

Tipper du er typen som spiller WOW 6 timer pr. dag, for deretter å treffe kompisene dine på CS (botter). En klassisk no-lifer.

Lenke til kommentar
Folk som hater fotballlag har små hjerner og seksuelle følelser for sin egen mor, sikkert også pedofile tendenser med i bildet

Tipper du er typen som spiller WOW 6 timer pr. dag, for deretter å treffe kompisene dine på CS (botter). En klassisk no-lifer.

Spiller ikke spill.

Supportere som deg som gir andre supportere dårlig rykte.

Ser du har Liverpool i signaturen, et lag som jeg selv har vært supporter av siden før du ble født.

Lenke til kommentar

Spiller ikke spill.

Supportere som deg som gir andre supportere dårlig rykte.

Ser du har Liverpool i signaturen, et lag som jeg selv har vært supporter av siden før du ble født.

Gratulerer. Vil du ha medalje?

Lenke til kommentar

Fotballen blir jo så kjedelig uten å ha hatlag. Da mener jeg som i at det er jævlig deilig å slå dem og enda kjipere å tape mot, og ikke ut å knuse tennene til supporterne av laget. Og om du virkelig føler det du sier så kalte du 99% supporterne, til det laget du holder med, for pedofile incestdiggere.

Lenke til kommentar

Er 100% enig med Armageddon (til tross for at han er RBK supporter). Fotballen blir kjedelig hvis man skal være likegyldige til andre lag. Fotballsupportere ELSKER å HATE, og det er det som er sjarmen til fotballen :)

Lenke til kommentar
Kan vel ikke med hånden på hjertet si jeg hater noen klubb. Hat er veldig sterkt. Flere jeg misliker og flere som er rivaliserende. men rivalene er det stort sett bare moro med spør du meg.

Det er jo det som gjør fotball gøy :) Rivalisering og mislikende lag, det som skaper spenning og et sterkere ønske om å vinne mot akkurat den klubben :)

Lenke til kommentar

Fotballen blir jo så kjedelig uten å ha hatlag. Da mener jeg som i at det er jævlig deilig å slå dem og enda kjipere å tape mot, og ikke ut å knuse tennene til supporterne av laget. Og om du virkelig føler det du sier så kalte du 99% supporterne, til det laget du holder med, for pedofile incestdiggere.

innlegget fikk den reaksjonen som jeg regnet med . er en ting å ikke like et lag, er noe helt annet å hate.

Oppfører man seg som en idiot, så blir man behandla som en idiot.

Så jeg har ikke noe sympati for folk som er stor i kjeften for så å sutre hvis de får reaksjoner tilbake.

Hadde jeg sagt det jeg skrev på byen, og noen hadde greid å gi meg bank så hadde det vært fortjent.

Har vært på pub i England å sett Liverpool mot United , og der var vi supportere for begge lag. Kom selvfølgelig slengbemerkninger under kampen, men etterpå var det Drikking og morro sammen uten noe uvennskap.

Hat innenfor supporterkulturen er ikke noe annet en usikkerhet på seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...