Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hahahaha Gerrard og Svindal Larsen Litt av ei sammenlikning. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Nja, kan vel hende at Gerrard er noe bedre Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Hater" Vålerenga og Brann. I tillegg er Oslo den verste byen i dette landet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Viking og Vålerenga! Heia Start. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Virker som folk hater Rosenborg fordi de har vunnet så mye Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hatlag: - VIF - LSK - RBK - Viking Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vi hate M**** og Lillestrøm Vi hate M**** og Lillestrøm Vi hate M**** og Lillestrøm meeeeeen vi elske Rosenborg! Nuff said. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 rosenborg, lyn, molde og viking. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 M***e, Brann, Vålerenga og Lillestrøm. Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hater: 1.Lyn 2.LSK 3.Brann 4.RBK Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs. Toppscorerne i TL Enig med Odd. STORE, STYGGE KOVACS! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs. Toppscorerne i TL Enig med Odd. STORE, STYGGE KOVACS! Var ikke klar over at de var toppscorerne. Syns mer de oppførte seg som kjerringer da de møtte Rosenborg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 M***e, Brann, Vålerenga og Lillestrøm. Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs. Støtter deg der. Start misliker jeg fordi de har det med å skryte at de får så jævla mye til med så lite og den generelle holdningen til fansene. For noen år siden (da de tapte gullet på målstreken) hadde jeg veldig sansen for dem, mest på grunn av deres ydmykhet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Støtter deg der. Start misliker jeg fordi de har det med å skryte at de får så jævla mye til med så lite og den generelle holdningen til fansene. For noen år siden (da de tapte gullet på målstreken) hadde jeg veldig sansen for dem, mest på grunn av deres ydmykhet. 99% av dette kommer pga meg tipper jeg? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Støtter deg der. Start misliker jeg fordi de har det med å skryte at de får så jævla mye til med så lite og den generelle holdningen til fansene. For noen år siden (da de tapte gullet på målstreken) hadde jeg veldig sansen for dem, mest på grunn av deres ydmykhet. 99% av dette kommer pga meg tipper jeg? :!: Skal ikke se bort i fra det nei. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nei nei, Bananas, du er bare morsom Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hulsker er ikke hatet fordi han scorer mange mål, men fordi han er en utrolig skitten og usympatisk spiller. Total motsetning til for eksempel Roar Strand. Det at han spiller skittent ble bevist igjen igår da han prøvde å knekke nakken på motspiller i feltet. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs. Toppscorerne i TL Enig med Odd. STORE, STYGGE KOVACS! Er da ingen grunn til å hate Kovacs? Fyren sier aldri noe slemt, han er ikke usportslig i kamp... Oja nå kom jeg på grunnen, han har jo putta hundre mål de siste åra mot Start Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er da ingen grunn til å hate Kovacs? Fyren sier aldri noe slemt, han er ikke usportslig i kamp... Oja nå kom jeg på grunnen, han har jo putta hundre mål de siste åra mot Start Stor er han, stygg også Pluss at han scoret hattrick mot Vindbjart i cupen i går også Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ja skal egentlig godt gjøres å bli enda stygge enn Kovacs men han er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå