Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs.

Toppscorerne i TL :D

Enig med Odd. STORE, STYGGE KOVACS!

Var ikke klar over at de var toppscorerne. Syns mer de oppførte seg som kjerringer da de møtte Rosenborg.

Lenke til kommentar
M***e, Brann, Vålerenga og Lillestrøm. Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs.

Støtter deg der. Start misliker jeg fordi de har det med å skryte at de får så jævla mye til med så lite og den generelle holdningen til fansene. For noen år siden (da de tapte gullet på målstreken) hadde jeg veldig sansen for dem, mest på grunn av deres ydmykhet.

Lenke til kommentar
Støtter deg der. Start misliker jeg fordi de har det med å skryte at de får så jævla mye til med så lite og den generelle holdningen til fansene. For noen år siden (da de tapte gullet på målstreken) hadde jeg veldig sansen for dem, mest på grunn av deres ydmykhet.

99% av dette kommer pga meg tipper jeg? :!:

Lenke til kommentar

99% av dette kommer pga meg tipper jeg? :!:

Skal ikke se bort i fra det nei.

Lenke til kommentar
Kjenner og at jeg misliker Start og Odd litt mer enn før. Mye pga kjerringene Hulsker og Kovacs.

Toppscorerne i TL :D

Enig med Odd. STORE, STYGGE KOVACS!

Er da ingen grunn til å hate Kovacs? Fyren sier aldri noe slemt, han er ikke usportslig i kamp... Oja nå kom jeg på grunnen, han har jo putta hundre mål de siste åra mot Start :tease:
Lenke til kommentar
Er da ingen grunn til å hate Kovacs? Fyren sier aldri noe slemt, han er ikke usportslig i kamp... Oja nå kom jeg på grunnen, han har jo putta hundre mål de siste åra mot Start :tease:

Stor er han, stygg også :p

Pluss at han scoret hattrick mot Vindbjart i cupen i går også :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...