Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

lag jeg hater:

lsk (blir bare verre og verre...vet ikke hvorfor helt, men bor i et miljø hvor halvparten er lsk og resten VIF supportere, så da blir det lsk. Skal også legges til at nordlie og Riseth kom dit

brann (kan bare ikke fordra brann. Har noe med supporterkulturen å gjøre, men de bruker ihvertfall ikke tromme!

Lyn (Er ENGA fan, så sier nesten seg selv, men de snakker om at de ikke har tapt for oss på 27 år OSV, så blir irritert av det i lengden)

rosenborg (Fikk dem bare i vranga da de vant serien år for år, litt missunnelse antar jeg, men så har det bare fortsatt)

lag jeg ikke gidder kaste bort hatet mitt på:

hamkam (har aldri skjønt hvorfor de hater oss så ekstremt, men velvel)

odd

stabæk

litt ekstra:

trommer! Blir så j***** lei av eks: lsk-fansen som siter og slår på den forbanna tromma hele kampen. Klarer folka ikke å klappe i takt uuten den dingsen?

cashualsmiljøet i Vålerenga, blir så ekstremt forbanna vær gang jeg hører folk som sier "Vif? er ikke det det drittlaget som lager bråk på utestedene?" nei, det er cashuals (som regel da),. Disse cfashualsene har ingenting med lagene og gjøre bortsett fra at de kler seg i draktene.

Lenke til kommentar
hamkam (har aldri skjønt hvorfor de hater oss så ekstremt, men velvel)

Det har mye med forholdet mellom Storhamar(Ishockey) og Vålerenga(Ishockey) Derfor har smittet over på fotballen, siden mange av supporterene som følger med på fotball, følger også med på ishockey.

cashualsmiljøet i Vålerenga, blir så ekstremt forbanna vær gang jeg hører folk som sier "Vif? er ikke det det drittlaget som lager bråk på utestedene?" nei, det er cashuals (som regel da),. Disse cfashualsene har ingenting med lagene og gjøre bortsett fra at de kler seg i draktene.

Det heter Casuals og ikke Cashuals, en annen ting er jo at Casuals ikke kler seg i noen form for supporterutstyr, noe du hevder iform av drakter. Men mange husker hvordan VIF-supporterene var på 1980-tallet og tidlig 1990-tallet. Apeberget er et kjent begrep på de tidligere supporterene som lagde kvalme.

Lenke til kommentar

Jeg hata Enga før (da Ardian Gashi og Bernt Hulsker var på det laget). Nå som litt yngre blod har kommet inn i Enga så liker jeg de litt. De har et formidabelt juniorlag. Mange spennende talenter der. De var også smarte med valget å ansette mange trenere (deriblant Brocken og Kaggestad). Dette tyder på at fotballen i Norge begynner å bevege seg noen hakk oppover.

Martin Andresen derimot liker jeg ikke i det hele tatt. Norges rikeste fotballspiller får ting servert på sølvfat når han absolutt ikke fortjener det. Har et vilt temperament og er således ikke et godt eksempel for de unge (som Vålerenga har mange av). Han har tydligvis ikke lykkes med jobben som trener i VIF. Han har også et tungt ord i styret og jeg tror han fortsetter som trener lenge fremover. Beklagelig.

Brann begynner jeg å like mindre og mindre. Huseklepp, Solli, Bakke og Mjelde er alle oppskrytte.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet egentlig at det staves casuals, er litt flaut å ha skrevet same feilen 3-4 ganger :) Jeg har faktisk sett noen casuals kle seg i supporterutstyr jo, men du har rett i at det ikke skjer så ofte.

Klanen var ikke av de snilleste i landet på 80-tallet nei, men etter det jeg vet har de fleste av de som laga bråk da blitt luka ut eller kommet på bedre tanker for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet egentlig at det staves casuals, er litt flaut å ha skrevet same feilen 3-4 ganger :) Jeg har faktisk sett noen casuals kle seg i supporterutstyr jo, men du har rett i at det ikke skjer så ofte.

Klanen var ikke av de snilleste i landet på 80-tallet nei, men etter det jeg vet har de fleste av de som laga bråk da blitt luka ut eller kommet på bedre tanker for å si det sånn.

Da mener du ikke Casuals, men Ultras. Er det noe Casuals ikke respekterer så er det nettopp folk som kler seg som "juletrær".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...