Olum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det med Klansbussen som fikk kuttet av bremsene eller hva det nå var kunne gått virkelig dårlig. Nå skal jeg forsvare Brann-supporterne, for aller første gang i mitt liv, ved å si at det ikke akkurat var dem som kuttet bremsene, men casuals-gruppa som gjorde det. Uansett hvilken supporterklubb i Norge vi snakker om så må man ikke blande inn casualsmiljøene. Lenke til kommentar
Sebastien Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Molde stinker. I alle fall byen. Det må være norges tammeste "by"? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det med Klansbussen som fikk kuttet av bremsene eller hva det nå var kunne gått virkelig dårlig. Nå skal jeg forsvare Brann-supporterne, for aller første gang i mitt liv, ved å si at det ikke akkurat var dem som kuttet bremsene, men casuals-gruppa som gjorde det. Uansett hvilken supporterklubb i Norge vi snakker om så må man ikke blande inn casualsmiljøene.Er ganske mye synsing rundt den buss-episoden der. Det ble vel aldri en politisak utav der men blant enkelte i klanen har det utviklet seg en "sannhet" om at noen kuttet bremseslangene. Tror man heller bør se på vedlikeholdet av bussene som det blir kjørt rundt i. Og hvorfor skal casuals utrydde klanen på den måten? Da har de jo ingen å leke med? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hatlagene mine er : MK og Odd Grenland Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hater Bodø Glimt og Vålerenga. -Odd supporter. EDIT: Innlegg nummer 700 Endret 30. juli 2008 av wurrzagh Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hater Bodø Glimt og Vålerenga. -Odd supporter. EDIT: Innlegg nummer 700 Hehehe.... Lurer på hvorfor du hater akkurat Bodø/Glimt Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hater lsk.. så jeg koser meg meg mer vær gang de taper:p haha... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Brann, Lillestrøm, Lyn og Rosenborg. Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har du et hatlag som du vil alt vondt? Fortell om det her selv er det bare noen lag jeg misliker. Som Brann, VIF, LSK, Glimt. rbk hater dem Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 er så elsk å se alle som hater brann! HEEIAAA BRAAAAAN! hater LSK og RBK btw. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skal vi se. Aldri hatt sansen for VIF og Brann, Rosenborg er greie så lenge de ikke vinner hvert bidige år som de pleide. Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ABSOLUTT hatlag: Brann!!!!! Så hater jeg også; Rbk, Enga, Stabek og LSK Molde eier alle og blir cupmestere i 08 også!!! Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hm. Enten RBK eller enga Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg hater ingen spesielle lag. :-( Lenke til kommentar
SuB90 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vålerenga, Lyn og Buøy IL. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Vi hater alle! Alle hater oss! Vi drar til Bergen kun for å sloss!" Lenke til kommentar
Argument Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fordi spillerne gjør utrolig mange usportslige ting på banen når dommeren ikke ser, hater jeg først og fremst Brann. Vif, lyn og ffk. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haater vif, rbk, lsk og stabæk!!! Norges største drittlag! Elsker Brann, verdens beste lag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå