Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
jepp glimt er et skikkelig møkkalag ingen tvil om det, ellers er det jo sånn i tippeligaen nå at de lagene med minst budsjett er på toppen og de med størst budsjett er bunnen ! Hva bruker de rike lagene pengene på egentlig ?

Det må du undergrunne litt mer. Rosenborg er vel rikest, og på tredjeplass?

Lenke til kommentar

Haha, det sier jeg ikke, men det som nerd-light sier er jo feil. Derfor ville jeg bare høre hva han mente med det.

Suksessen som kreves for hva? For å ligge oppe i tabellen? Er det suksessen fra foregående sesonger som avgjør tabellposisjon denne sesongen? Hmm...

Og joda, Rosenborg har klart ferdighetene til å vinne serien i år.

Lenke til kommentar

Suksessen som kreves av et lag med så store surser til rådighet vil jeg tro. At RBK ligger på 3 plass atm er bra for dem, men å si at RBK er på vinnersporet igjen etter å ha slått Aafk hjemme er vel å tro på julenissen. Ser en på tabellen, der RBK har en mere kamp spillt enn de fleste, så er det ikke mye som skal gå feil/riktig i de andre kampene før RBK er langt nede igjen...

Lenke til kommentar

Ja helt enig i at RBK har levert dårlig denne sesongen, og også før, når man tenker på hvilke spillere klubben har hatt, og også andre ting. Men jeg har hvertfall trua på at medaljeplass er absolutt innen rekkevidde i år. Selv om RBK garantert er nede fra tredje etter denne runden(ikke at det har noe å si så tidlig).

I går burde for eksempel RBK scoret mange flere mål om effektiviteten har holdt, og slik har det vært i de fleste kampene RBK har spilt.

Lenke til kommentar

Hater egentlig ingen lag i eliteserien, å hate er et sterkt ord, men jeg hater Brann og VIF når de spiller mot RBK. Ellers er det mer enkelte spillere på disse lagene jeg har noe imot. Eirik Bakke, Azar Karadas, Martin Andresen, Morten Berre, disse ser jeg på som en gjeng klyser, og jeg blir oppriktig forbanna når de viser seg på TV-skjermen.

Ellers er det litt morsomt at så mange "hater" Rosenborg, som i mange år har vært det mest fairspillende laget i ligaen, og har vært flaggskipet som har bragt mer anseelse til norsk fotball :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke sansen for Brann, LSK og Lyn.

Grunnen for at jeg ikke liker Brann er jo fordi det er jo Bergen og fordi supporterene gjør så sykt mye dumt. Biljardkule vekker vel noen minner?

De presterte også å kutte bremsene til en Klansbuss for noen år siden. Hyggerlige typer.

LSK er jo LSK.

Og Lyn er vel nesten selvsagt siden jeg er VIF supporter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...