Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg hater Brann er p.ga supporterne på Brann stadion som ikke tåler at laget taper og bare sutrer og blir forbanna, VIF og LSK fordi begge lag driter penger men likevel ikke har noen suksess, og når det gjelder Glimt er det ikke fordi Odd tapte mot de :p , men fordi de jævla supporterne kom og raserte forumet vårt etter tapet.

Hahaha. Du syntes ikke noe om Brann fansen fordi vi viser vår fustrasjon ovenfor spillere når de ikke presterer som de skal? De blir betalt millioner for å spille for Sportsklubben Brann, og da skal de yte sitt beste. De har bare godt av å høre hva fansen syns når de ikke gjør en hederlig innsats.

Vi pep ikke mot våre egne spillere da Brann tapte mot Molde. Det var et offensivt og friskt Brannlag utpå banen, men vi ble for ryggende og passive - derfor tapte vi. Men uansett pep vi ikke spillerne inn i garderoben. Selvfølgelig var vi frustrerte og forbannet, men hadde Brann tapt 4-0 så hadde situasjonen blitt en annen.

Lenke til kommentar
Hater Eirik Bakke hvis det gjelder?!

Edland

Gratulerer. Du har skrevet samme bosset i to innlegg, imponerende. Er du Bergenser, så hater du Bakke fordi han gav RBK straffe? Er du fra Trondheim og hater han fordi han taklet så stygt? Eller er du kanskje fra NFF, og hater han fordi han ikke bedrifer "fair play"?

Lenke til kommentar

Edland

Gratulerer. Du har skrevet samme bosset i to innlegg, imponerende. Er du Bergenser, så hater du Bakke fordi han gav RBK straffe? Er du fra Trondheim og hater han fordi han taklet så stygt? Eller er du kanskje fra NFF, og hater han fordi han ikke bedrifer "fair play"?

Der har du vel egentlig ramset opp de 3 grunnene til folk flest. Han holder i feltet, han grisetakler og kommer med albuer, og sist men ikke minst, han er ikke en fair spiller. Hadde ikke trodd at du kom med alle 3 grunnene=) Sier vel litt om følelsen til eget lag, i tillegg til det innlegget du skrev før.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Edland

Der har du vel egentlig ramset opp de 3 grunnene til folk flest. Han holder i feltet, han grisetakler og kommer med albuer, og sist men ikke minst, han er ikke en fair spiller. Hadde ikke trodd at du kom med alle 3 grunnene=) Sier vel litt om følelsen til eget lag, i tillegg til det innlegget du skrev før.

Jeg støtter Eirik Bakke 100% i det han uttaler seg om situasjonen. Det er ikke småguttfotball heller. Iversen ble ikke hindret i det hele tatt, dommeren blåste jo mye før ballen havnet i feltet. Dueller blir tøffe og intense, selv før ballen kommer. Det må man venne seg til, for det virker ikke som om verken dommere eller de fleste spillere har gjort det.

For øvrig regnet jeg med du skjønte at det lå en aning ironi bak innlegget mitt. Tror du Bergen hater Bakke fordi han gav RBK straffe? :)

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg hater Brann er p.ga supporterne på Brann stadion som ikke tåler at laget taper og bare sutrer og blir forbanna, VIF og LSK fordi begge lag driter penger men likevel ikke har noen suksess, og når det gjelder Glimt er det ikke fordi Odd tapte mot de :p , men fordi de jævla supporterne kom og raserte forumet vårt etter tapet.

Hahaha. Du syntes ikke noe om Brann fansen fordi vi viser vår fustrasjon ovenfor spillere når de ikke presterer som de skal? De blir betalt millioner for å spille for Sportsklubben Brann, og da skal de yte sitt beste. De har bare godt av å høre hva fansen syns når de ikke gjør en hederlig innsats.

Vi pep ikke mot våre egne spillere da Brann tapte mot Molde. Det var et offensivt og friskt Brannlag utpå banen, men vi ble for ryggende og passive - derfor tapte vi. Men uansett pep vi ikke spillerne inn i garderoben. Selvfølgelig var vi frustrerte og forbannet, men hadde Brann tapt 4-0 så hadde situasjonen blitt en annen.

Men herregud da, du vet at folka på Brann stadion er noe for seg sjølv. Det som skjedde mot Molde, at ting ble pelmet på banen, var ikke veldig overraskende. Er ikke første gang noe sånt skjer på den stadion.

Edit: ''frustrasjon ovenfor spillere når de ikke presterer som de skal''... Jasså, så det er normalt å pelme ting på Molde's keeper for å klage på egne spillere?

Edit2: Lo ganske godt da speakern sa ''vær så snill og ikke kast gjenstander på Molde's keeper.'' Folk må virkelig ha det inn med teskje i den byen :p

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar

Men herregud da, du vet at folka på Brann stadion er noe for seg sjølv. Det som skjedde mot Molde, at ting ble pelmet på banen, var ikke veldig overraskende. Er ikke første gang noe sånt skjer på den stadion.

Edit: ''frustrasjon ovenfor spillere når de ikke presterer som de skal''... Jasså, så det er normalt å pelme ting på Molde's keeper for å klage på egne spillere?

Edit2: Lo ganske godt da speakern sa ''vær så snill og ikke kast gjenstander på Molde's keeper.'' Folk må virkelig ha det inn med teskje i den byen :p

Ja, folket på Brann Stadion er noe for seg selv. Og takk Gud for det. :)

Du svarer ikke på det jeg argumenterer for, nemlig hvordan vi viser våre følelser ovenfor spillerene og hvordan de presterer. Med andre ord har du ikke så alt for store motargumenter for det jeg kommer med ang. å pipe på egne spillere.

Når det kommer til kasting på banen; ha en ting klart - det blir ikke tolerert. Ikke av 98% av Bergens befolkning (som følger med på Brann), ikke av Brann og ikke av Bataljonen. Det er et fåtall som bare må få utløp for sitt raseri, og tror av en eller annen grunn at Moldes keeper vil hale ut tiden mindre om han får et plastrør på seg.

Hanøy er artig speaker ja. Det er for en grunn at han har fått sin egen sang "Hold kjeft, Hanøy!"

Var også morsomt da han sa "PLEASE LIV DE PITSJ IMMIDIATLEI" da Everton fansen stormet banen tidligere i år.

Lenke til kommentar

Edland

Tusen takk! Nei, er ikke bergenser.. Har vel ikke noe å si hvem jeg holder med, det er spilletypen hans som irriterer meg.

Edland

Lenke til kommentar
Synes det er flott at Brann kan ha sympati ovenfor motstanderlag. Bare det ikke får så langt som i går, hvor Brann ikke vil ha ballen når de spiller borte mot Rosenborg.

Han mente vel kanskje at vi brannsupportere viser for lite sympati. Jeg viser gjerne sympati til supportere fra andre lag etter kamp. «Synd dere tapte, men det er jo fint i Bergen da» er for eksempel en strofe jeg har fått brukt titt og ofte i møte med bortesupportere etter brannkamp.

Lenke til kommentar

hat lagene er LIIN!!!!!! rbk, lsk og brann.

hater lyn, hater alt ved laget egentlig. kan godt begynne med supporterne, for noen falske tapere. har de støgge båndene på hver jævla kamp. blir nesten litt sprø der jeg sitter på tribunen. ser på hele gjengen som en hel gjeng tullinger. de tror de er best bare fordi vålerenga ikke har klart å slå dem på 27 år. maken til folk skal du lete lenge etter.. også kommer de jo fra oslos vestkant så det sier jo sitt. der nede er det ikke så mange gutta som har fotball som sin lidenskap de eneste som elsker fotball der holder med enga.

Lenke til kommentar
hater lyn, hater alt ved laget egentlig. kan godt begynne med supporterne, for noen falske tapere. har de støgge båndene på hver jævla kamp. blir nesten litt sprø der jeg sitter på tribunen. de tror de er best bare fordi vålerenga ikke har klart å slå dem på 27 år. maken til folk skal du lete lenge etter..

Hva mener du med bånd? Banner? Det er jo et fint for tribunekulturen det? Bedre bedre for tribunelivet enn å "sitte" på tribunen.

Dessuten, merker jeg en liten bitterhet for at Vålerengen ikke klarer å vinne over Lyn? :p

Lenke til kommentar
hater lyn, hater alt ved laget egentlig. kan godt begynne med supporterne, for noen falske tapere. har de støgge båndene på hver jævla kamp. blir nesten litt sprø der jeg sitter på tribunen. de tror de er best bare fordi vålerenga ikke har klart å slå dem på 27 år. maken til folk skal du lete lenge etter..

Hva mener du med bånd? Banner? Det er jo et fint for tribunekulturen det? Bedre bedre for tribunelivet enn å "sitte" på tribunen.

Dessuten, merker jeg en liten bitterhet for at Vålerengen ikke klarer å vinne over Lyn? :p

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Hår-bånd kanskje ?!

Lenke til kommentar

hei.

kanskje jeg forklarte det litt dårlig, men uanz det jeg mener med bånd er sånne hårbånd som ikke passer til pappa guttene, i hvertfall ikke når de går rundt med rosa. jeg har alltid hatt troen på vålerenga uansett hvordan det går er enga klubben i mitt hjerte. ja så klart blir jeg fly forbannet når lyn vinner! men jeg gikk faktisk med supporter-utstyr/klær dagen etter at vi tapte;) fikk mange blikk, men vært det. jeg gjorde det for å vise min støtte til mitt vål'enga!

Hår-bånd kanskje ?!

ja..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...