Gå til innhold

Hatlag i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor heier noen på x? Jeg er en fullblods Manchester United supporter fordi jeg ble dratt mot klubben i oppveksten. Jeg fulgte mange kamper, men det var noe ved denne klubben og spillerne som tiltrakk meg noe veldig. Ettersom jeg ble litt eldre og lærte om historien vår, så var det et fullendt faktum. Solskjær, Giggs, Schmeichel, Giggs, Neville og A. Cole gjorde også susen for å si det sånn :p

Men back on topic nu :)

Lenke til kommentar

jeg heier på vif fordi jeg har vokst i Oslo og i de kretsene der, det er sånn man _skal_ få tilhørlighet med et lag.

Er bare så dritlei medganssupportere som "tror" de er ekte fans, for å stille et siste og ganske enkelt spørsmål da; Ville du vært like "fullblods" Middlesbrough-supporter om du ble dratt mot de i oppveksten? : )

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ville jeg det. Det er bare tull at man "skal" få tilhørighet med et lag bare ved at det er lokalt. Da skulle jeg ha elsket Stabæk da? Det gjør jeg overhodet ikke. Da skulle Rooney spilt på Liverpool og ikke hos oss da? Sånn er det heller ikke. Det er bare tåpelig. Jeg hater medgangssupportere like mye som det du gjør, samme hvilken klubb de tilhører. Kjenner mange jeg som heier på lag i den nedre delen av tabellen og har gjort det hele livet omtrent. Det har ikke noe å si. Det er bare fordommer om man kritiserer en United supporter mens man lar en Newcastle supporter f eks være i fred.

Men nok off-topic nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...