Olum Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tror det jeg føler for LSK er et reelt hat. Jeg ønsker den klubben alt vondt, fysiks og psykisk. Det gjør meg godt når deres spillere blir skadet og jeg har nesten et høyere ønske om at LSK skal rykke ned enn at vi vinner serien Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg tror det jeg føler for LSK er et reelt hat. Jeg ønsker den klubben alt vondt, fysiks og psykisk. Det gjør meg godt når deres spillere blir skadet og jeg har nesten et høyere ønske om at LSK skal rykke ned enn at vi vinner serien Er enig i at jeg ikke liker LSK på noen som helst måte, de kan rykke ned og gå på så mange smeller som mulig... men å si at jeg liker å se fotballspillere bli skadet, fysisk og psykisk syns jeg er å gå langt over streken. Samme som å si(om du så skulle "hate" FFK) at det var digg å se Enerly bli lam.... det er komplett idioti sier jeg... Endret 13. august 2009 av Samcki Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 At Enerly ble lam er noe helt annet enn en vanlig fotballskade. Det var fælt og se på og det håper jeg alle andre også mener. Om Kippe, derimot, blir klippet ned i knehøyde i dag og må bæres ut på en båre, da vil jeg stå på tribunen og le. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 At Enerly ble lam er noe helt annet enn en vanlig fotballskade. Det var fælt og se på og det håper jeg alle andre også mener. Om Kippe, derimot, blir klippet ned i knehøyde i dag og må bæres ut på en båre, da vil jeg stå på tribunen og le. Isteden scora han et deilig mål.. mmm. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. HAr alltid hatt en softspot for Enga og fansen deres, men etter at Andresen ble manager og har bestemt seg for å ødelegge så mange som mulig av Oslos mest talentfulle spillere så begynner det å snike seg inn et litt irrasjonelt hat mot de. Nei forresten, det er Andresen jeg misliker, ikke Enga. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvem er det som er missfornøyd med spillet? tross ubeseieret hele sesongen? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvem er det som er missfornøyd med spillet? tross ubeseieret hele sesongen? Adressa.no? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 En herremann som heter Krogsæter som jobber i adresseavisen er jo notorisk. Kan ikke huske siste gang han har skrevet noe positivt om RBK eller Kjernen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Det er vel forsåvidt Klanen som har flest og høyest lydtopper. Det er mange folk på RBK-kampene, men bare et fåtall som gidder og stå og synge. På VIF-kamper er det utrolig mange stående, syngende supportere. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Det er vel forsåvidt Klanen som har flest og høyest lydtopper. Det er mange folk på RBK-kampene, men bare et fåtall som gidder og stå og synge. På VIF-kamper er det utrolig mange stående, syngende supportere. Da må jeg si at du er dårlig informert. Vi har per idag Norges beste supporterskare, og da snakker jeg ikke om de som sitter. For noen år siden var nok Klanen bedre, men etter at vi byttet tribune til Øvre Øst har vi nok gått forbi dere og resten i tippeligaen. Det er heller ikke bare vi som synes det, har fått det "bekreftet" av mange andre lags supportere. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Verken Brann, LSK eller Vålerenga står særleg høgt i kurs. Einaste som er kjekt med Brann er å lese Bergens Tidende dagen etter kamp når Brann har gått på (nok) ei blemme. Elskar å lese når Brann blir skjelt ut av sine eigne Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Det er vel forsåvidt Klanen som har flest og høyest lydtopper. Det er mange folk på RBK-kampene, men bare et fåtall som gidder og stå og synge. På VIF-kamper er det utrolig mange stående, syngende supportere. At det er "utrolig mange stående, syngende" på VIF-kamper er vel ikke så rart når Klanen vel har 13000 pluss medlemmer (arrester meg gjerne om jeg tar feil) Det eneste jeg synes er litt snodig er at det totale tilskuerantallet sjeldent er over 10000. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Det er vel forsåvidt Klanen som har flest og høyest lydtopper. Det er mange folk på RBK-kampene, men bare et fåtall som gidder og stå og synge. På VIF-kamper er det utrolig mange stående, syngende supportere. Da må jeg si at du er dårlig informert. Vi har per idag Norges beste supporterskare, og da snakker jeg ikke om de som sitter. For noen år siden var nok Klanen bedre, men etter at vi byttet tribune til Øvre Øst har vi nok gått forbi dere og resten i tippeligaen. Det er heller ikke bare vi som synes det, har fått det "bekreftet" av mange andre lags supportere. Har du glemt Brann bataljonen? Skal innrømme at det er veldig mange sittende fans på langsidene på stadion, men på frydenbø står 90%. Ang lydtopper, så skal vi se på mandag mot Odd om det blir en ny rekord der. Håper så klart det. Litt mer on topic: Stabæk, VIF, RBK og ODD. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. HAr alltid hatt en softspot for Enga og fansen deres, men etter at Andresen ble manager og har bestemt seg for å ødelegge så mange som mulig av Oslos mest talentfulle spillere så begynner det å snike seg inn et litt irrasjonelt hat mot de. Nei forresten, det er Andresen jeg misliker, ikke Enga. Sett på Singh og Fellah i det siste eller? De har iallefall tatt ett voldsomt løft siden Andresen har brukt de ofte i år. Lenke til kommentar
793 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Odd. Forøvrig misliker jeg Strømsgodset, Molde og Fredrikstad. Men det kan på ingen måte sammenlignes med hatet jeg føler for Odd. Er det egentlig noen andre enn Odd som liker Odd? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kan jeg egentlig ikke forstå at noen kan gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Det trengs alltid noen til å være bad guy for å la andre se godt ut. Vi kan vel ikke noe for at vi er flinke til å spille vår rolle? Endret 26. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
MentalWreck Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Her er mine Hatlag. Ålesund og Vålerenga.. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Rbk uten tvil. De er som Utd supportere, utrolig arrogante og snur fort med kappen når det butter imot. Hva behager? Hvem hadde høyest tilskuertall i de to foregående sesonger tross skuffende prestasjoner i laget og en femteplass? Hvem har tippeligaens klart høyeste lydtopper i år, også når vi har ligget under i en kamp? Hvem har mest lydtopper? Dette blir for dumt. Det er vel forsåvidt Klanen som har flest og høyest lydtopper. Det er mange folk på RBK-kampene, men bare et fåtall som gidder og stå og synge. På VIF-kamper er det utrolig mange stående, syngende supportere. Da må jeg si at du er dårlig informert. Vi har per idag Norges beste supporterskare, og da snakker jeg ikke om de som sitter. For noen år siden var nok Klanen bedre, men etter at vi byttet tribune til Øvre Øst har vi nok gått forbi dere og resten i tippeligaen. Det er heller ikke bare vi som synes det, har fått det "bekreftet" av mange andre lags supportere. Solaar: Det er riktignok ekkelt mange Manchester United "supportere" som ikke er helt svorne, men i setningen din framstår jo absolutt alle som det. Jeg har elsket og supportet Man United siden jeg var en liten snørrunge, og kommer alltid til å gjøre det. Oppslagsverk: Jeg har sett en RBK kamp på Lerkendal, og må si at publikum var veldig høyrystet til tider og dere har veldig gode tilskuertall i forhold til norsk standard, men det var også mange ganger jeg nesten ikke hørte noe fra dere. Kan vel ha noe med plasseringen av plassen jeg satt på å gjøre, for jeg befant meg borte ved familiefolka osv. Hater egentlig VIF, Brann og delvis RBK i Norge. Men spesielt VIF er et maks hatlag. Merkelig egentlig, siden laget mitt ikke har noe som helst med Tippeligaen å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå