Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har du et hatlag som du vil alt vondt? Fortell om det her selv er det bare noen lag jeg misliker. Som Brann, VIF, LSK, Glimt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har lag jeg liker mindre enn andre lag av mange rare grunner. Vålerengen, LSK, RBK etc. av mange årsaker. Jeg vil dem ikke alt vondt. Jeg vil dem skal havne på nedre halvdel av tabellen hvert år, eventuelt være heislag. Brann må jo få gleden av å feie over dem en gang i blant.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Her er det M****, LSK, VIF og Brann som jeg har et spesielt forhold til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hat lag i Norge: Rosenborg Lyn Brann Hammerfest Bosekop UL Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Bossekop? Hehe.. Norgen minste byderby: Alta IF mot Bossekop UL^^, Endret 2. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bossekop? Hehe.. Norgen mindste byderby: Alta IL(?) mot Bossekop UL^^, De heter faktisk Alta IF, men ja, er et skikkelig slag det der skal jeg si deg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Brann. Har et irrasjonelt hat mot alt som kommer fra Bergen. Klarer ikke å bli kvitt det heller. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg bærer mer hat mot innkjøpte sportskommentatorer som har nådd bunnen i sitt liv , og som slipper all frustrasjon ut på tv. Mangler bare loggført forfall av ex trenere fra tv2 nå. ene uka fin og fjong andre uka stygg med ølvom Edit: Hatlag: Molde Ålesund Vålerenga Endret 2. juni 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Brann. Har et irrasjonelt hat mot alt som kommer fra Bergen. Klarer ikke å bli kvitt det heller. samme med meg , så hater jeg også vålerenga og molde Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 VIFFFF, LSK, Rosenborg, Viking. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Rosenborg og Vålerengen. Oslo også, fy for en narko by. Skjønner ikke hvordan folk fra Bergen kan "hate" LSK? Hvem gidder å bry seg med kråkene på togstasjonen? Viking gidder jeg ikke nevne engang. De er så opptatt der nede med å være våre "storebrødre" og hate Bergen og Brann mest mulig. Viking - Brann er jo årets kamp der nede. I Bergen er det en helt vanlig kamp mot et rimelig godt lag. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Grunnen til at jeg hater Brann er p.ga supporterne på Brann stadion som ikke tåler at laget taper og bare sutrer og blir forbanna, VIF og LSK fordi begge lag driter penger men likevel ikke har noen suksess, og når det gjelder Glimt er det ikke fordi Odd tapte mot de , men fordi de jævla supporterne kom og raserte forumet vårt etter tapet. Endret 4. juni 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil nå si det er hatkamp i dag og jeg da RBK - BRANN Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan kan noen hate RBK? What have they ever done to you? Vålerenga derimot... makan de møkkafanter og usympatiske drittunger.. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Misliker sterkt kun andresen og riseth. Det finnes mange supportere jeg ikke liker men det er som oftest enkeltindivider så det blir feil å dra alle under samme kam. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg hater ikke RBK . Jeg sa det var hatkamp idag Brann derimot , som jeg glemte av i hatlag lista mi lenger opp. Ja de hater jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå