Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Installerte Partition Magic 8 på vista 64, D partisjon borte

Anbefalte innlegg

Jeg starta opp PM8 og komm noen meldinger om at den kunne fixe LBA og noe annet styr, trykte ja, men programmet starter ikke, prøvde å slette programmet, men så hang PC-en seg, etter en restart var hele D sisken bodte, med alle mine filer borte, her hadde jeg 200Gb med programmer, MP3, Filmer, og mye annet uerstattelig.

Hva skal jeg gjøre for å få tilbake D paretisjonen eller filene?

*edit

Står invalid filsystem i Partition Manager på Ddisken. grunner til at jeg prøvde Partition Magic var at P manager ikke kunne flytte ledig plass fra D til C partisjon. Nå sitter jeg her med ett stygt problem.

Endret av Veggedyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går heller ikke å kjøre "undelete partitions" i P Manager. Uff, dette tar kaka får en si ...

*edit

Ser filene som var på partisjonen i "volume explorer" i P manager. Alle er der, kan flytte de til en anen partisjon, men det har jeg ikke plass til på HDD, men dog på en annen PC på netverket. Kan man ikke bare gjennopprette partisjonen med et program? Skal prøve å kjøre P manager, fra CD og se om jeg får fixet partisjonen fra dos.

Endret av Veggedyr
Lenke til kommentar
Litt tidlig å mase etter bare 47 minutter,

Forøvrigt nabefaler jeg at du flytter filene til en annen harddisk før du forsøker å redde partisjonen. Ingen redningsaksjon er 100% sikker.

Å jaså. Vel jeg får ikke tilgang til den andre PC-en, som har XP 32 bit. får tilgang til denne, men hjelper lite da jeg må overføre filer fra den partisjonen som er skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...