Gå til innhold

Ny TV (10000-12000+ kroner)

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha ny tv og lurte på om noen kunne gi meg noen gode råd. Og gjerne noen tester.

TV-en skal være i en stue og sitter omtrent 5 meter fra skjermen. Den skal fungere bra både med dagslys i rommet og når det er mørkt. Det kommer ikke til å bli sett mye film på tv-en, men en gang innimellom blir det film. Prisen bør være ca. 10000-12000, men hvis det er sånn at man får en veldig mye bedre en til 14000, så er jo det helt klart aktuelt.

Størrelsen på skjermen skal være rundt 42"-46". Det skal ikke kobles til data og spillkonsoll i noen særlig grad, men er greit at det går an. Det må være mulig å koble til en bærbar dvd-spiller, så det er mulig å vise bilder fra den (og helst fra USB-minnebrikke i tillegg). TV-en skal også være Full HD (ikke bare HD klar). Og hvis det trengs noen "bokser" for forskjellige muligheter, så setter jeg pris på at dere forteller om det også.

Håper noen kan hjelpe meg, og hvis det er noen spørsmål, så er det bare å spørre.

På forhånd takk

Mvh spruddel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar og hjelp. Ser ut til at vi kanskje har funnet skjermene vi skal ha, selv om prisnivået ble litt annet..

kjeklulf: er ikke helt sikker hvorfor det skal være det, men jeg skal ikke ha skjermen selv, så ikke jeg som bestemmer.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...