hitokiri Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Operatøren T-mobile har lenge truet de som som bruker samme farge som dem. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skulle bare mangle at det gikk som det gikk da. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Stor seier for alle sossegutter/guttegutter. Nå kan de beholde fargen sin uten å bli saksøkt av Deutsche Telekom. Hadde vært kjipern hvis de måtte gå over til olivengrønn Men for å være litt seriøs til slutt - å saksøke noen for å bruke en farge de "eier" er temmelig lavmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) De burde kanskje valgt en litt annen farge enn helt standard magenta dersom de skulle ønske å holde den for seg selv, UPS har jo faktisk registert "UPS brown" (link). Endret 1. juni 2008 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg håper virkelig ikke dette betyr at vi får en flom av magneta i annonser nå. Jeg synes magneta er en utrolig heslig farge når det blir brukt på denne måten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ingen bombe. Folk må da få bruke rosa så mye de vil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Herlighet, ta "patent" på ein farge? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Patent betyr at en har oppfunnet noe. Det er ikke snakk om patentrettigheter her, men et påstått varemerke. DT mener altså at Magenta er et varmerke for dem. Jeg skal registrere lilla. Da må alle med EF-S 18-55 som tar bilder av trær i motlys betale meg. Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 De burde kanskje valgt en litt annen farge enn helt standard magenta dersom de skulle ønske å holde den for seg selv, UPS har jo faktisk registert "UPS brown" (link). Ikke hvilken som helst magenta de bruker, fargen er 4010 Telemagenta. Så er sammenlignbart med hva UPS har gjort. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tviler på at noen vil ha brunfargen til UPS Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Og det brukte de 1,5 mil. DK på?!. Tro det sponhelvete det kommer til å bli når T-mobile finner ut at Telenor server samme baguetter til lunsj. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Patent betyr at en har oppfunnet noe. Det er ikke snakk om patentrettigheter her, men et påstått varemerke. DT mener altså at Magenta er et varmerke for dem. Jeg skal registrere lilla. Da må alle med EF-S 18-55 som tar bilder av trær i motlys betale meg. Hence the " ". Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hmm...jeg starter opp et firma som...gjør noe(?)...og registrerer sort og hvit :!: :!: :!: Da kan jeg saksøke halve nettet :lol: MILLIONÆÆÆÆR!!! Ærlig talt, saksøke pga en farge, ytterst patetisk. Jeg fobinder Telenor med lyseblå like mye som Hardware.no... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Man kan da riktignok ikke eie en farge, som ingen andre får lov til å bruke, men det er noe annet med navn og logoer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg