Jotun Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Forresten -- hvis du skulle være i tvil -- Michael Johnson var helt klart dopet. Velger å tro det motsatte om han også eg! Ble aldri tatt, og da var han ikke dopet! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Velger å tro det motsatte om han også eg! Ble aldri tatt, og da var han ikke dopet! Selvfølgeig koslig å tro det. Men selv om han aldri ble tatt eller innrømmet noe, er det ikke noe stor hemmelighet at han gjorde det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jaha? Det var en rar ting å skrive! Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) ja ossen vet du at han var dopa? sier ikke at han ikke var, men han har ikke testa positivt på noen tester, og da må vi jo tro at han var rein;P Endret 23. august 2008 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er en viktig ting som etter min mening er sterke indisier på at Johnson var rein, og det er mye den samme grunnen til at eg tror Bolt er rein og. De er stort sett alltid gode, og har vært gode gjennom hele karrieren, både som ung og eldre løper. De som er blitt tatt oppigjennom har stort sett vært litt mer døgnfluer.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvis man har litt peiling på amerikansk dopingkultur vet man at stort sett samtlige amerikanske sprintere på 90-tallet har vært dopet. Er man litt innenfor systemet visste man dette også, selv om det ikke ble sagt for høyt. Litt som sykling på 90-tallet. Hadde man en fot innenfor visste man alt som skjedde. Bjarne Riis nærmest skrøyt av de latterlig høye hematokrittverdiene sine. Men alle andre hørte ikke så mye av dette. Når det gjelder Johnson ble han invitert til Bislett Games i sin storhetstid -- viktig for høyt tilskuertall som han var. Men han satt det ultimatum at han kom bare hvis det ikke ville være noen dopingjegere der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Er man litt innenfor systemet visste man dette også, selv om det ikke ble sagt for høyt. Litt innafor? Sånn som du? Nei dette blir svada spekulasjoner i mine øyne! Et dårlig forsøk på å underminere andre på forumet med å late som man omtrent er på fornavn med den amerikanske sprintkulturen på 90 tallet.... Endret 23. august 2008 av Jotun Lenke til kommentar
freerun Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som vet høyden og vekta til Bolt? Wiki sier 193 og 76kilo, men nesten så jeg ikke tror det. Hvordan er det mulig å se så muskuløs ut med så lav BMI? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 193 cm og 86 kg er det riktige. Lurer virkelig på om han hadde vunnet 400m hvis han hadde stilt opp der. Hans rekord er riktignok bare 45,28 som hadde holdt til en 7.plass i OL. Men med formen han har hatt i OL er jeg virkelig usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå