nekronos Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei..! For noen dager siden bestilte jeg en ny skjerm hos dell. Jeg kom nettopp på leveringen. Pakken bli sendt med Schenker. Har søkt litt rundt på nettet men fant ikke noe om leveringen til dell. Kommer de på døren eller havner pakken på post kontoret? Er det slik at de kommer midt på dagen når alle er på jobb eller skole og så låser di inn pakken en plass før man har komt hjem? Det har jeg vært med på før, utrolig irriterende Hvordan har dere fått deres Dell produkt levert ? Takker for svar! EDIT: jeg fant denne siden https://support.euro.dell.com/support/topic...;l=no&s=dhs Kan dette stemme for mitt leverings firma ? xP Endret 1. juni 2008 av nekronos Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kjøpte bærbar hos dell for noen måneder siden. Brukte samme firma til levering. Jeg fikk en link på epost til en side der jeg kunne se status fra Schenker. De leverer på døren. hvis du ikke er hjemme etterlater de en lapp og prøver igjen en annen dag. pågår det lenge må du betale for oppbevaringen hos Schenker. mener de ringer og avtaler leveringen på forhånd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg fikk ny laptop på mandag (6 dager siden). Da avtalte vi vel leveringstiden på fredagen før. Jeg kunne ha fått den hjem på døra, men valgte å hente den på lageret. Hvis ikke måtte jeg ha venta helt til kvelden med å få den. Så de leverer på kveldstid. Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Det høres bra ut. Takk for svar Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis du har problemer med å være hjemme til de tidene leveringen kommer er vel strengt tatt postoppkrav det enkleste. Med mindre du bor på landet og har 3 mil unna nærmeste postkontor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kan man velge fraktmetode, da? Det kunne ikke jeg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Akselja89 uttaler du deg på generelt grunnlag eller spesifikt om dells leveringspartnere? Har ikkje sett at du kan velge andre enn schenker som leverandør, og dei leverer vel ikkje til postkontoret. Mi eiga erfaring er at dei ringer og leverer på døra om kvelden for typiske privatkunder (adressa er boligadresse o.l), har ein skjem som skal leveres iløpet av veka der eg har satt jobbadressa som leveringsadresse, så det blir spennade å sjå korleis den bestillinga blir levert, då tidlegare bestillinger på det kundenummeret har blitt levert på kveld til boligadressa mi. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mulig jeg surrer, men jeg mener at når jeg bestilte min Dell pc for ca 3 år siden (i November) så dro jeg på postkontoret og henta pcen. Men som sagt, mulig jeg surrer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tja. Det kan jo selvfølgelig være at de brukte posten på den tida, er jo en stund siden. Nå om dagen bruker de vel bare Schenker, tror jeg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 3 år er lang tid så det kan godt stemme at det var postleveranse den gongen men berre schenker no. Fordelen med schenker er jo at ein kan spore pakken igjennom trasporthubbene på veien. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jepp. Når man gleder seg forferdelig til at noe skal komme, er det greit å hele tiden kunne vite hvor pakka er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå