teknikk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gå for minimum 4 sylindre. Det sier vel sitt til minimum. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gå for minimum 4 sylindre. Det sier vel sitt til minimum. 9,9 altså? tror ikke det. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hvem i huleste har sagt noe om 9,9? Den minste 4 sylindrede utenbordsmotoren jeg vet om har 90 hester. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe, ops.. beklager. Leste firetakter jeg! Uansett vil bruken som trådstarter aldri forsvare en motor på 90hk når en på 30hk gjør jobben mer enn godt nok. Har han for mye penger og er lysten på litt ekstra gøy er jo alt mulig Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 en gang i tiden skal eg nok ha meg en motor som sparker bedre fra, men påhengere e dyre saker og foreløbig trenger eg bare en båt som kan få 2-4 dykkere fra A til B og tilbake:) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 En annen ting å tenke på er at en gummibåt krever litt mer stell enn en aluminiumsbåt, men når du sier at den skal brukes til blandt annet dykking er jeg ikke i tvil. En person på feks 80kg med alt utstyr som skal opp i båten etter et dykk skaper fort trøbbel i en vanlig båt. En Zodiac ligger som støpt på vannet og er attpåtil enklere å krabbe opp i pga. ripas (pontongens) utforming. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hvem i huleste har sagt noe om 9,9? Den minste 4 sylindrede utenbordsmotoren jeg vet om har 90 hester. Og minste du får har vel 85 hester for å være pirkete Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Får også 90 hester 3 sylindra yamaha.. Den fungerer, men det blir så mye mer moment ut av en v4, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå