Liddell Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Føles faktisk ganske solid. Overrasket over hvor god PC-en er, og hvor bra den ser ut. Kjempefprnøyd, rett og slett! Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kjetil91: Kan du gi et lite rewiew på dataen? Kommmentere litt hvordan den har fungert på de spillene du har spilt i helga o.l. Hvordan fungerer vista med tanke på CPU? Er du fornøyd med oppløsningen? Er vidlig fristet til å kjøpe den, men er litt skeptisk til CPU'en og oppløsningen på skjermen. mvh Christian Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kan komme snart, er på lan Kjører COD 4 glatt på max. Vet ikke hvordan man sjekker FPS i dette spillet. Har ikke hatt problemer med prossessoren, uansett kan den sikkert byttes etterhvert. Men sliter emd en ting: Hvordan deaktivere touchpaden? Ang. oppløsning, er den bra nok synes jeg. Seff, skal du bruke OC-en til redigering o.l. vil høyere oppløsning nesten være et must. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Testet Windows opplevelsesindex, fikk 5,0. Delresultater: Prossessor: 5,0 Minne: 5,7 Grafikk: 5,9 Spillgrafikk: 5,5 Harddisk: 5,4 Mulig jeg bytter prossessoren med tiden. EDIT: Synes også lyden er veldig god i den. Egen basshøytaler Endret 13. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Testet Windows opplevelsesindex, fikk 5,0. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kontrollpanel - Ytelsesinfo. Kun i Vista. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har nettopp fått min nå, skal installere vista x64 nå straks.. kan legge ut noen bilder av laptoppen hvis det er ønskelig. Ser veldig lovende ut Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har dere sjekket etter pikselfeil? Dvs kjørt fullscreen på svart, hvit, blå, rød og sett etter enten stuck eller døde piksler? Døde piksler kjennes igjen som svarte prikker på skjermen uansett farge på bakgrunnen, der "stuck" piksler ikke forblir svart. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Problemet mitt for øyeblikket er at acer ikke har lagt ut driverne til Aspire 5930G på nettsidene sine, slik at jeg tør ikke legge inn Vista x64 før jeg har driverne.. Ringer Acer... Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Problemet mitt for øyeblikket er at acer ikke har lagt ut driverne til Aspire 5930G på nettsidene sine, slik at jeg tør ikke legge inn Vista x64 før jeg har driverne.. Ringer Acer... Kan du ikke bare ta en backup av 32bitn og bare gjenopprette om x64 skulle skjære seg? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kjørt COD4 og PCM 08 uten å finne pixelfeil. Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Kjørt COD4 og PCM 08 uten å finne pixelfeil. Vil bare gjøre deg obs på at å oppdage pikselfeil er veldig vanskelig uten å kjøre fullscreen på svart, hvit, blå, rød og grønne bakgrunnsbilder. Men om du ikke har sett noe hittil vil jeg ikke oppfordre til å begynne å lete etter feil Jeg så heller ikke mine 3 pikselfeil før jeg kjørte dedikerte tester. Endret 14. juli 2008 av Novis Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kjørt COD4 og PCM 08 uten å finne pixelfeil. Vil bare gjøre deg obs på at å oppdage pikselfeil er veldig vanskelig uten å kjøre fullscreen på svart, hvit, blå, rød, grønn bakgrunnsbilder. Men om du ikke har sett noe hittil vil jeg ikke oppfordre til å begynne å lete etter feil Jeg så heller ikke mine 3 pikselfeil før jeg kjørte dedikerte tester. Hva gjør man når man først har funnet dem da? Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Kjørt COD4 og PCM 08 uten å finne pixelfeil. Vil bare gjøre deg obs på at å oppdage pikselfeil er veldig vanskelig uten å kjøre fullscreen på svart, hvit, blå, rød, grønn bakgrunnsbilder. Men om du ikke har sett noe hittil vil jeg ikke oppfordre til å begynne å lete etter feil Jeg så heller ikke mine 3 pikselfeil før jeg kjørte dedikerte tester. Hva gjør man når man først har funnet dem da? Da prøver man å glemme dem Acer sin piksel-policy går ut på at fler enn 4 pikselfeil per 1 million piksler = reklamasjon. Mer enn 1 pikselfeil i det midterste feltet på skjermen, (sett at man deler skjerm-overflaten inn i 9 like rektangler eller firkanter), utgjør også reklamasjonsrett uavhengig av max 4 regelen. Endret 14. juli 2008 av Novis Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gidder ikke teste, hvis jeg finner noen blir jeg bare irritert over dem Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gidder ikke teste, hvis jeg finner noen blir jeg bare irritert over dem nettopp Men oppdager du en senere kan du bare trøste deg med at dette er helt normalt. Må fortsatt ha flaks i dag for å få en lcd skjerm 100% fri for pikselfeil, uavhengig av hva alle sier. Eneste måten å reservere seg er å kjøpe lcd klasse 1 produkter, men disse er forbeholdt industrien og er svindyre! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det mulig å teste uten å se hvilke pixler det evt. er? Hvis jeg ar mange kan jeg jo reklamere, hvis ikke vet jeg ikke hvor de er uansett Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det mulig å teste uten å se hvilke pixler det evt. er? Hvis jeg ar mange kan jeg jo reklamere, hvis ikke vet jeg ikke hvor de er uansett Dette er klin umulig. Intet software i verden kan fortelle deg fysisk hvor mange piksefeil en lcd skjerm har. Dette er noe du må se med det blotte øye. Og om du skulle bli misfornøyd etter å eventuelt ha sett dem, så er det noe som heter 14 dagers angrefrist Prøver ikke å være gledesdreperen som oppfordrer folk til å lete etter feil, men derimot prøver jeg å kartlegge om det er utbredt på denne modellen eller ikke. (som i skal jeg ta kjangsen på å returnere og ev. risikere enda flere pikselfeil) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gidder ikke teste, hvis jeg finner noen blir jeg bare irritert over dem nettopp Men oppdager du en senere kan du bare trøste deg med at dette er helt normalt. Må fortsatt ha flaks i dag for å få en lcd skjerm 100% fri for pikselfeil, uavhengig av hva alle sier. Eneste måten å reservere seg er å kjøpe lcd klasse 1 produkter, men disse er forbeholdt industrien og er svindyre! Litt OT, men på 5 bærbare og 4 stasjonærmaskin LCD skjermer har jeg så langt bare hatt 1 skjerm med pikselfeil. Mulig jeg har vært heldig? For meg virker det ikke some pikselfeil er så utbredt som du sier. Føles mer som om 20% av skjermer har pikselfeil. Lenke til kommentar
Novis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Gidder ikke teste, hvis jeg finner noen blir jeg bare irritert over dem nettopp Men oppdager du en senere kan du bare trøste deg med at dette er helt normalt. Må fortsatt ha flaks i dag for å få en lcd skjerm 100% fri for pikselfeil, uavhengig av hva alle sier. Eneste måten å reservere seg er å kjøpe lcd klasse 1 produkter, men disse er forbeholdt industrien og er svindyre! Litt OT, men på 5 bærbare og 4 stasjonærmaskin LCD skjermer har jeg så langt bare hatt 1 skjerm med pikselfeil. Mulig jeg har vært heldig? For meg virker det ikke some pikselfeil er så utbredt som du sier. Føles mer som om 20% av skjermer har pikselfeil. Tror du har vært litt heldig Skal ikke påstå at det er for utbredt. Det er bedre i dag enn sammenlignet med 1-2 år tilbake. Men det avhenger veldig av produsent og selvfølgelig panel type/kvalitet. Enkelte partier kan inneholde mye feil, der andre har mindre. Var ikke meningen å ymte at man må ha griseflaks for å få paneler uten feil, men de fleste legger ikke merke til det. Eller de vet rett og slett ikke hvordan finne dem og det er en fin ting for leverandørene Av 5 lcd produkter har jeg kun hatt ett eneste uten noe som helst feil,(mulig jeg har vært uheldig?), men jeg vet hvordan finne feilene Endret 14. juli 2008 av Novis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg