Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jepp, alt virker som det skal nå, bortsett fra at jeg får opp dise boksene når jeg starter maskinen: Virker forresten utrolig bra å bruke HDMI-utgangen til TVen. Fint med FM på en 42" Endret 8. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
zipher Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 som regel hvis eRecovery ikke vil brenne så har du HATT data på den som du har sletta. så ha 2-3 NYE freshe out of the box DvDer Hvis du mener nye, blanke dvd-plater, så selvfølgelig har jeg brukt det. Men ved å bruke erecovery "lag farbikkstandar disk" så kommer det bare opp "kode 204" etter laaaang tid. til aleex: du får IKKE vista CDer alt er fårhandsinstalert så med en gang du kjører datan starter vista setupen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 må bare si at "bassen" suger på denne maskina... skurrer som faen og lyden er helt "urealistisk" Lenke til kommentar
Novis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 må bare si at "bassen" suger på denne maskina... skurrer som faen og lyden er helt "urealistisk" Sant det.. surround sound, sub etc høres veldig flott ut, men i realiteten så er det ikke mye bedre enn enhver typisk laptop... Et godt headset er et must Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jepp, alt virker som det skal nå, bortsett fra at jeg får opp dise boksene når jeg starter maskinen: Virker forresten utrolig bra å bruke HDMI-utgangen til TVen. Fint med FM på en 42" Acer VCM er et program som sikker du har som startup. det r bare noe unødvendig ræl så bare skru den av på oppstart og du slipper den erroren jeg får den også når jeg starter VCM hva VCM er : Welcome to the Acer VCM online help. Acer VCM enhances the Instant Messenger (IM) voice chat experience on your Acer notebook. This application allows you to: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Synes lyden er utrolig bra, satt og så film med den i går, uten headset. Jeg er imponert. EDIT: Hva er Acer GridVista? Endret 8. september 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 syntes denne maskina er grei... har noen fordeler og ulemper... fordeler: ny og god cpu veldig bra batteri. har sett på film fra HDD i strømsparemodus med ca halv lysstyrke på skjerm i 4 timer gode taster godt sidesyn på skjerm ulemper: kunne ha spart vekt og litt pris ved å droppe den tåpelige "bassen" ønsker noe bedre plassering av kontakter mye forhåndsinnstallert søppel. har sletta nesten 2 gig med tull (noe alle nye laptoper rammes av) alt i alt så er det en god laptop, men vil anbefale alle som kan om å formatere den med engang... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes lyden i høyttalerne og "subben" er bra jeg. Langt bedre enn mye annet på markedet. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes lyden er utrolig bra, satt og så film med den i går, uten headset. Jeg er imponert. EDIT: Hva er Acer GridVista? div. acer programer: Acer GridVista: gjør det enklere å dele skjermen eks. man kan dele skjermen i 4 og ha 4 int sier oppe :s Acer VCM: er noe ubrukelig ræl som jeg ikke gidder og hvite hva er. acer eRecovery: IKKE avinnstaler programmet!!!!! gjør div. gjennopretninger. reinnstalerer div. drivere og applikations. og gjør vista til slik den var da du fikk den (sletter ALT på disk C!!! ikke på D)) Acer eSettings: viser hva som er av hardware på datan. BIOS passord. oppstarts rekkefølge Acer eAudio: fikser lyden til spill fil musikk. 5.1 sorrund lyd osv acer ePower: fikser div. CPU hastighet. om datan skal bruke mye av batterie balangsert osv. Acer eData security: er ikke helt sikker enda..... men haar noe med partisjoner og passordbeskytting på hardisker. Acer Arcade: litt "finere" program å kjøre filmer på osv Acer Empowering Tech.: lager en fin bar øverst på skriveborde det du finner de viktigste Acer programmene:) NB!!!: HVIS du innstalerer acer framework 3XXXXXX fra acer nettsia på 5930 så er ikke Acer eRecovery der men da går du inn og innstalerer acer eRecovery fra 6920g sine applications bare spør hvis det er noe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 testa min etter pixel feil nå men den hadde ingen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvordan kan du teste det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 brukte et program som heter jdpixel www.jdpixel.com og så er man etter "små hull og feil" ettersom fargene skifter Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Haha, tviler på det var den siden. Kommer jo inn på noe kunstgreier som er gresk for meg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 testet cs:cz men fikk ikke mer en 60fps på 800x600 med alle settings på low :S satt også grafikkortet til å yte maks også men fikk enda ikke mer en 60fps... syntes dette er rart da cs:cz er 3 år gammelt, kjører fint på den nesten 4 år gamle stasjonære med agpkort med 40fps... forventa en del mer... spesielt når folk spiller conan på 9500gs kort med brukbare setting... må være noe feil? ops... er udpixel ikke jd:P http://udpix.free.fr/ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hmm, satt maskinen på "Høy Ytelse" på stømstyring? BTW, jeg spiller COD4 med alt på max Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 testet cs:cz men fikk ikke mer en 60fps på 800x600 med alle settings på low :S satt også grafikkortet til å yte maks også men fikk enda ikke mer en 60fps... syntes dette er rart da cs:cz er 3 år gammelt, kjører fint på den nesten 4 år gamle stasjonære med agpkort med 40fps... forventa en del mer... spesielt når folk spiller conan på 9500gs kort med brukbare setting... må være noe feil? ops... er udpixel ikke jd:P <a href="http://udpix.free.fr/" target="_blank">http://udpix.free.fr/</a> Fps i cs:condition zero er låst til 60 fps. Om du kan å bruke console, skriv fps_max 100 i console. hvis ikke, google it. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 testet cs:cz men fikk ikke mer en 60fps på 800x600 med alle settings på low :S satt også grafikkortet til å yte maks også men fikk enda ikke mer en 60fps... syntes dette er rart da cs:cz er 3 år gammelt, kjører fint på den nesten 4 år gamle stasjonære med agpkort med 40fps... forventa en del mer... spesielt når folk spiller conan på 9500gs kort med brukbare setting... må være noe feil? ops... er udpixel ikke jd:P <a href="http://udpix.free.fr/" target="_blank">http://udpix.free.fr/</a> Fps i cs:condition zero er låst til 60 fps. Om du kan å bruke console, skriv fps_max 100 i console. hvis ikke, google it. fiksa alle settings i cs:cz også men får ikke over 60 Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 har ikkenoe med "settings" å gjøre i spillet. du må endre i console. høyreklikk spillet i steam, så skal du frem til oppstartsalternativer eller noe sånt. skriv -console der, og kjør spillet. da skal du få frem console når du starter det opp. skriv fps_max 100 i console og du vil få 100 fps. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke alltid dette fungerer, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 har fiksa alle settings i console også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg