Gå til innhold

Acer aspire 5930G.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg gått lei! Den forbanna skjermdriveren slutter å virke ofte nå, så kan noen lage en mini-toturial på hvordan man gjør det? Har lett etter drivere, men ingen passer med min maskinvare når jeg har lastet dem ned. Plis?

 

Npr jeg skulle skru på maskinen nå kom det opp en feilmelding om at den ikke kunne starte. Årsak: Windows Vista. Skjønte ingenting, men så søkte den selv etter løsninger og fant det...

 

EDIT: Hva er eSobi v2?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Har bestilt denne......Men er egentlig prossesoren noe god?

Og en annen ting til: Kan den kjøre Crysis på med-high settings?

 

Det har du vel all mulighet til å finne ut selv når du får den?

 

 

Ja, jeg skal prøve den når jeg får den:) Vil bare vite om den er god til gaming

 

den er VELDIG god til gaming :) kjører CoD4 glætt med alt på maks og WoW med 50-60fps med alt på maks :D

 

Men WOW trenger ikke en så god PC da. Hvor mange FPS får du med cod4?

Lenke til kommentar
Nå er jeg gått lei! Den forbanna skjermdriveren slutter å virke ofte nå, så kan noen lage en mini-toturial på hvordan man gjør det? Har lett etter drivere, men ingen passer med min maskinvare når jeg har lastet dem ned. Plis?

 

Npr jeg skulle skru på maskinen nå kom det opp en feilmelding om at den ikke kunne starte. Årsak: Windows Vista. Skjønte ingenting, men så søkte den selv etter løsninger og fant det...

 

EDIT: Hva er eSobi v2?

 

 

Søk litt rundt, så finner du raskt denne siden der du får tak i driverne til Acer 5930!

 

Når du skal installere skjermkortdriverne, avinstallèr de eksisterende driverne og restart først!

Lenke til kommentar

Nå er jeg gått lei! Den forbanna skjermdriveren slutter å virke ofte nå, så kan noen lage en mini-toturial på hvordan man gjør det? Har lett etter drivere, men ingen passer med min maskinvare når jeg har lastet dem ned. Plis?

 

Npr jeg skulle skru på maskinen nå kom det opp en feilmelding om at den ikke kunne starte. Årsak: Windows Vista. Skjønte ingenting, men så søkte den selv etter løsninger og fant det...

 

EDIT: Hva er eSobi v2?

__________________________________________________________________

last ned den som heter NV_VGA_V7.15.11.7470_viasta32 (og da er 32 bakers viktigs! den andre er til 64 bit) :)

 

også kan du pørve flashe ny bios men hvet ikke om det har noe og si :)

 

eSobi v2 er noe ræl som du bare kan avinstalere..

Lenke til kommentar
Denne er vel en godt alternativ? Klarer ikke utseende på denne Acer'en..

 

Spesifikasjons- og prismessig så den jo veldig gunstig ut. Forrige generasjon Zepto-maskiner, nærmere bestemt 6224 og 6324 hadde problemer med kjøling og slo seg av på grunn av varmgang, ville ventet på noen tester før jeg kjøper en slik (Men Zepto har levert kvalitet før, så jeg er ikke udelt skeptisk).

Lenke til kommentar

Bestilte min igår ca. kl 19 fra mpx.no, men på statusen står det fortsatt at bestillingen er "i arbeid". Og videre så står det følgende:

 

248775.jpeg

 

Som betyr: B = bestilt, S = sent, R = rest

 

Noen som vet hva "rest" betyr? Håper virkelig ikke at det betyr at dem er utsolgt, hadde håpet å få maskinen så fort som mulig...

Endret av butters
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...