Gå til innhold

Acer aspire 5930G.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok denne her man får mest for penga, ja. Grunnen til at den blir hoppet over av mange er at den phailer på to kritiske områder. Oppløsning og prossesor. Ikke misforstå meg. For den prisen så kan man nesten ikke kreve mer, men for mange så er minst 1400x900 i oppløsning og en bedre prossesor helt nødvendig. Egentlig hadde dem ikke trengt å legge i så mye mer penger for å bare fylle ut disse tingene. Man må tyte ut rundt 2000kr mer for å få en maskin med lignende specs, bare da med bedre oppløsning og prossesor. Hvorfor er det alltid slikt...? :(

Lenke til kommentar

P7350 er såvidt jeg vet en helt ny og bærbar-spesifikk prosessor, og det er ikke alle disse som selges løst, ei heller er det vanlig at de blir tilgjengelige løst samtidig som de blir lansert i ferdige maskiner. T7350 er en ganske annen og en del svakere prosessor tilhørende forrige generasjon...

Lenke til kommentar

på acer.no står det "With the new Aspire 5930 Acer introduces the successor of the successful Aspire 5920, the first notebook to launch with the new Gemstone design. Improved and updated the Aspire 5930 will be a worthy replacement. Based on the latest state-of-the-art processor technology and equipped with the most powerful new ATI graphic cards with up to 512MB of dedicated DDR3 video memory, Dolby certified sound system and an abundance of expansion ports it is a complete home entertainment solution for advanced, power hungry, multimedia users."

ATI?? WTF! alle har jo 9600GT! ikke noe radeon saker?

er det mulig og installere turbominne på 5930g da? og er det dyrt?

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/fritekst_sok....mp;search=S%F8k er en liste over butikker som selger intel turbo minne :)

den finnes i 1gig 2 gig og 4 gig verson :)

da tror jeg skal lese litt i bruksanvisningen :)

edit: står ikke noe om intel turbominne i bruksanvisningen ..

edit 2: på netshop står det dette som advarsel om intel turbominne: NB! Passer kun til Santa Rosa Chipset og kun med Vista. Husk og sjekke at det er ledig kortplass på hovedkortet, kan være at alle PCIe plasene allerede er i bruk på din maskin.

Endret av Submit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...