Gå til innhold

Acer aspire 5930G.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som har problemer med at lyden skurrer innimellom? Begynte akkurat nå...

 

Innstallert ny lyddriver, får opp denne meldingen når jeg starter maskinen.

 

246207.jpeg

 

Hva skal jeg gjøre? Skjønner ingenting :p

 

EDIT: Trykk på bildet.

 

EDIT 2: Lyden virker i alle fall :D

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Har akkurat fått min nå i dag.

 

Bare et lite spørsmål. Jeg har aldri brukt Vista før, jeg trives egentlig bedre med Windows Classic look, sparer jeg mye ressurser ved å kjøre classic kontra vista looken?

 

Med 3-4GB RAM, 9600GT og Core 2 Duo er ikke akkurat Vista noe problem. For all del, du kan jo kjøre Classic look hvis du heller liker det, men du vil nok ikke merke noen særlig ytelsesforskjell ;)

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg å innstalere skjermkortdrivere på denne maskina?

 

Lastet ned og innstalerte denne: http://laptopvideo2go.com/drivers/vista/175.97

 

Pcn mente innstalasjonen var velykket, og ba meg reboote, noe jeg gjorde. Men nå er ytelse i spill ganske på trynet :p Elendig FPS i både DoD source og WoW. Hva kan jeg ha gjort galt? Hadde satt pris på litt hjelp her.

 

EDIT: Fjernet alt som var av drivere og innstalerte på nytt, nå er alt som det skal være :)

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Kommer med noen dumme spørsmål.

 

Jeg lasta ned driver til skjermkortet via Nvidia, men der fikk jeg beskjed om at jeg skulle laste ned fra Acer sine sider, men der finner jeg ingen skjermkortdrivere. Enten det, eller så ser jeg ikke etter riktig fil.

 

 

En anna ting. Det fulgte ikke med CD til Vista, hvis jeg må reinstallere, fungerer det da med eRecovery saken jeg har laget? Eller er jeg rævkjørt da og må ut med penger for en ny lisens?

Lenke til kommentar

det er erecovery som gjelder ja :) er bare å stappe inn CDene også starter gjennompretninga :p

 

skjermkort drivere til denne datan får du her: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html

 

det er den som heter VGA_NV(mase tall)_vista32 den andre som det står vista 64 på er til vista 64 bit

 

edit: noen som hvet hvor jeg kan innstalere eRecovery? den ble borte etter de nye empowering innstalasjonene :s

Endret av Submit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...