Gå til innhold

Acer aspire 5930G.


Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd dette selv, så dette blir mest (kvalifisert) gjetning fra min side:

 

- i enhetsbehandling, gå inn på egenskaper for skjermkortet, velg oppdater driver, har diskett (eller noe lignende), bla deg frem til mappa driverfilene ligger i og velg .inf filen som ligger der.

- det er mulig du bør avinstallere den driveren som allerede er installert for å få det til å fungere.

- mer info om det meste skal finnes på forumet på laptopvideo2go.com, vil anbefale deg å søke litt der først...

 

Har den mappa på skrivebordet, men når jeg skal åpne den inne i dette greiene, er den tom :(

 

Er det ingen som har lagt inn den nye driveren som kan si hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kjører dere 3dmark i for en oppløsning kan dere sjekke altså 3dmark 06, kan i forstå at denne pcen http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95945 kan være dårligere enn Acer 5930G, hva i huleste, allt er jo bedre på Hpen men ifølge denne testen http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4555, får den bare rett under 4000 mens Acer får 5500, hva er dette for noe tull?

Lenke til kommentar
Noen som vet en grei ryggsekk til denne? Bør ha plass til laptop, penal, headset og etpar bøker helst. Vil gjerne ha den vanntett og låsbar. Må i hvert fall være litt "stiv", slik at ikke maskinen kan bøyes. Kjører moped til skolen.

 

Jeg bruker en Bergans XO 35L ryggsekk.Den har pc-lomme og pc-mappe som holder den stødig pluus at man har mye plass til bøker og skrivebøker.

Lenke til kommentar

Den bråker ikke i det hele tatt. Vifta suser såvidt hvis du hører veldig godt etter.

 

Men får å koble til trådløst nettverk, er det ikke ett intrigert nettverks kort til det? Står bare adapter not connected. :\ Mener jeg brukte det for 2 dager siden. Den knappen på laptopen gjør ingen ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...