Liddell Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har ikke prøvd dette selv, så dette blir mest (kvalifisert) gjetning fra min side: - i enhetsbehandling, gå inn på egenskaper for skjermkortet, velg oppdater driver, har diskett (eller noe lignende), bla deg frem til mappa driverfilene ligger i og velg .inf filen som ligger der. - det er mulig du bør avinstallere den driveren som allerede er installert for å få det til å fungere. - mer info om det meste skal finnes på forumet på laptopvideo2go.com, vil anbefale deg å søke litt der først... Har den mappa på skrivebordet, men når jeg skal åpne den inne i dette greiene, er den tom Er det ingen som har lagt inn den nye driveren som kan si hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
helvetesfanskapet Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvilket antivirusprogram bør man ha til denne maskinen? Jeg har hatt Norton 360 på min gamle Dell 8400, men den ble veldig treg med tiden. Vil Norton gjøre denne maskinen treg? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 avira antivir personal free edition Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som vet en grei ryggsekk til denne? Bør ha plass til laptop, penal, headset og etpar bøker helst. Vil gjerne ha den vanntett og låsbar. Må i hvert fall være litt "stiv", slik at ikke maskinen kan bøyes. Kjører moped til skolen. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva kjører dere 3dmark i for en oppløsning kan dere sjekke altså 3dmark 06, kan i forstå at denne pcen http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95945 kan være dårligere enn Acer 5930G, hva i huleste, allt er jo bedre på Hpen men ifølge denne testen http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4555, får den bare rett under 4000 mens Acer får 5500, hva er dette for noe tull? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som vet en grei ryggsekk til denne? Bør ha plass til laptop, penal, headset og etpar bøker helst. Vil gjerne ha den vanntett og låsbar. Må i hvert fall være litt "stiv", slik at ikke maskinen kan bøyes. Kjører moped til skolen. Jeg bruker en Bergans XO 35L ryggsekk.Den har pc-lomme og pc-mappe som holder den stødig pluus at man har mye plass til bøker og skrivebøker. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ser at MPX har denne på tilbud nå, og jeg er meget innteresert. Men tenker litt på støy? Er det noen som vet hvor mye denne bråker? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 har aldri hørt den jobbe eller noe som helst. om du lytter godt hører du vifta gå såvidt ;-) Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmm. det tilbudet på mpx var ikke så ille. Tror jeg kommer til å slå til, for det skal gost gjøres å få mere PC for pengene i den klassen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva heter brenneprogrammet som følger med? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) NTI Media Maker 8 (ps den buster piratlåter når du brenner sanger ) Endret 23. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Skal bare kopiere en DVD. Hvordan gjør jeg det? Finner ingenting i det drittprogrammet som skal avinnstalleres med en gang jeg er ferdig med denne brenningen! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 aner ikke bruker det ikke Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Laster ned Nero Trial Lenke til kommentar
Patrik89 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Den bråker ikke i det hele tatt. Vifta suser såvidt hvis du hører veldig godt etter. Men får å koble til trådløst nettverk, er det ikke ett intrigert nettverks kort til det? Står bare adapter not connected. :\ Mener jeg brukte det for 2 dager siden. Den knappen på laptopen gjør ingen ting. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 hehe jo selvfølgelig er det integrert nettverkskort i det. hvis du har problemer med det, så kan du jo bare installere nettverkskortet på nytt. regner med det skulle fikse biffen. Lenke til kommentar
Patrik89 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Får vell prøve det da. Funka det ja. Takk for tipset. Endret 23. august 2008 av Patrik89 Lenke til kommentar
Lars79 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har akurat kjøpt aspire 5930G fra MPX. hva følger med av kabler, cder osv. ? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fortsatt ikke noen som har prøvd denne med XP? Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg