Gå til innhold

Acer aspire 5930G.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har endeli fådt denne PCen i hus nå!

er VELDI fornøyd!

den er absolutt til og anbefale!

der tar Rainbow Six Vegas 2 lett, med alt på MAX!

er veldi glad for at jeg gikk for denne! :)

 

MVH Hooper1004 =)

 

EDIT.

hvis noen lurer på det er det feil at det står en T7350 i det er en P7350! det er en INTEL Centrino 2 i denne!

Endret av Hooper1004
Lenke til kommentar
Hmm, når jeg har trykket "ecxtract" etter å ha lastet ned driveren, oppretter det seg ei mappe på skrivebordet som heter 175.19_vista. Er driveren innstallert nå? Finner ikke noe setup-program i denne mappa...

 

Har ikke prøvd dette selv, så dette blir mest (kvalifisert) gjetning fra min side:

 

- i enhetsbehandling, gå inn på egenskaper for skjermkortet, velg oppdater driver, har diskett (eller noe lignende), bla deg frem til mappa driverfilene ligger i og velg .inf filen som ligger der.

- det er mulig du bør avinstallere den driveren som allerede er installert for å få det til å fungere.

- mer info om det meste skal finnes på forumet på laptopvideo2go.com, vil anbefale deg å søke litt der først...

Lenke til kommentar
Kjøpte denne i dag, har fortsatt ikke prøvd den.

 

Men er det noen her som har installert XP på denne?

 

Dere som har denne, er dere fornøyde?

 

Mvh

 

Ja, er veldig fornøyd, men den blir sykt varm under spilling og andre prosessorkrevende oppgaver. Er fult mulig å installere XP på den, du må bare få tak i XP-driverne til den. Kjører Vista X64 selv

Lenke til kommentar

Noen som har målt batterilevetiden på denne maskinen? Er jo 8-cellers batteri som standard. Virker som den holder ganske lenge ihvertfall!

 

Fremdeles strålende fornøyd med denne maskinen.

 

Eneste er at jeg ikke får programmet Acer Crystal Eye Webcam til å fungere. Får bare en feilmelding når jeg skal åpne det.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å gå til innkjøp av 5930G, etter all dem gode omtalen i denne tråden. Skal flytte utenlands snart, så det er greit å få med seg en bærbar med norsk tastatur.

 

Men jeg lurer på hvordan støynivået er på denne pcen. Trenger ikke nøyaktig dB målinger, men tror dere det er mulig å ha den gående under en forelesning, uten å forstyrre undervisningen?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å gå til innkjøp av 5930G, etter all dem gode omtalen i denne tråden. Skal flytte utenlands snart, så det er greit å få med seg en bærbar med norsk tastatur.

 

Men jeg lurer på hvordan støynivået er på denne pcen. Trenger ikke nøyaktig dB målinger, men tror dere det er mulig å ha den gående under en forelesning, uten å forstyrre undervisningen?

 

jeg hører ikke vifta gå en gang men den bråker når du skal gjøre noe hardt i hardisken eller kjøre en plate :)

Lenke til kommentar
Eneste er at jeg ikke får programmet Acer Crystal Eye Webcam til å fungere. Får bare en feilmelding når jeg skal åpne det.

 

avinstaller programmet, gå på Start-meny - programmer - acer - empowering technology - Acer eRecovery Management.

Gå inn på Gjenopprett - Installer applikasjoner/drivere på nytt - Contents og velg:

SYWEBAP 1.0 Webcam Utility.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...