Gå til innhold

Acer aspire 5930G.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg gamer CoD4 med høyest settings uten lagg :/

Nå er sikkert det et mer krevende spill enn et par av de spilla jeg nevnte. :S Kjører du samme oppsettet slik du fikk den fra butikken? Tenkte kanskje det vare noe med skjermdriverne, men de finner jeg ikke på nett. Kjøpte maskinen med 4gig minne, men kjører fortsatt 32bits vista.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig om noen hadde en løsning på dette. Synes det er høyest merkelig at maskinen min ikke drar en dritt av spill. 3dkortet er jo tydeligvist innstallert ettersom jeg ikke kjører på softwareinnstillinger.

Om noen har en anelse om hvorfor det er slik så spytt ut.

Lenke til kommentar
euronics liker at du tar backup fordi det hjelper dem VELDIG mye hvis datan går til helvete. kan godt lede de som ikke hvet hvordan man gjør det med en acer data :)

Kjøpte en 5930G og er ikke fornøyd i det hele tatt. Mulig det er noe feil med pcen, ikke vet jeg. Men når spillet har problemer med å spille GRAW2,FEAR og Unreal Tournament3 på laveste settingsa ble jeg skuffa. Noen andre som har dårliger erfaringer med denne pcen da det kommer til spill?

UT3 - Prosessoren trekker ned, ellers er alt på "Pass"

http://www.systemrequirementslab.com/bonus...e74877778a44f23

F.E.A.R skal funke på fullt. Har du gjort noe med Nvidias kontrollpanel?

Endret av *meep*meep*
Lenke til kommentar
euronics liker at du tar backup fordi det hjelper dem VELDIG mye hvis datan går til helvete. kan godt lede de som ikke hvet hvordan man gjør det med en acer data :)

Kjøpte en 5930G og er ikke fornøyd i det hele tatt. Mulig det er noe feil med pcen, ikke vet jeg. Men når spillet har problemer med å spille GRAW2,FEAR og Unreal Tournament3 på laveste settingsa ble jeg skuffa. Noen andre som har dårliger erfaringer med denne pcen da det kommer til spill?

Skjønner at prossesoren er litt for svak i forhold til kravene, det stod det bakpå spillet. Men grafikkkortet burde løfte opp for den ulempen, er ikke snakk om så stor forskjell i grunn.

At fear lagger på lavt på settings og har rundt 14fps skjønner jeg ikke bæret av, og det står på den siden du ga meg at det skal kjøre på full guffe med de specsa her.

Jeg har tatt en titt på kontrollpanelet til nvidia etter jeg testa spilla, og satt den derfor på ytelse fremfor kvalitet, det gjorde ikke saken noe merkbart bedre.

Lenke til kommentar

Skjønner at prossesoren er litt for svak i forhold til kravene, det stod det bakpå spillet. Men grafikkkortet burde løfte opp for den ulempen, er ikke snakk om så stor forskjell i grunn.

At fear lagger på lavt på settings og har rundt 14fps skjønner jeg ikke bæret av, og det står på den siden du ga meg at det skal kjøre på full guffe med de specsa her.

Jeg har tatt en titt på kontrollpanelet til nvidia etter jeg testa spilla, og satt den derfor på ytelse fremfor kvalitet, det gjorde ikke saken noe merkbart bedre.

Nå er jeg ingen dataekspert, men har faktisk problemer med å kjøre spillet på lave settings, prøvde nå FEAR igjen med alt på fullt, da gikk spillet glatt og uten problemer i det hele tatt? Hvorfor er det slik? Skal prøve det samme på GRAW 2 nå og samtidig øke settingsa litt på UT3. Trodde seriøst jeg hadde kjøpt en maskin som var deffekt.

Edit:

Dette var faktisk tilfelle på GRAW 2 og. Spillet kjørte glatter på høyere innstillinger.

Da gjenstår det bare UT3. Dette er litt stress å åpne ettersom det tar lang tid.

Endret av zeratul
Lenke til kommentar

Prøvde CS Source på denne maskina i stad med 80-160 i fps! Har aldri hatt så god pc før så statistikken ble ræva, 2-13.

Til Patrik89, jeg ville ikke ha bytta til xp, siden xp er i ferd med å gå inn i historien, men du bestemmer.

prøv denne siden her. Vet ikke om den kan brukes...

www.laptops-drivers.com

Lenke til kommentar

Har du sjekke strøminstillingene? Lørdag takla ikke maskinen min å surfe på nett og høre på musikk uten å lagge, holdt på 1time for å finne problemen, fant ut at instillingene på CPU og skjermkort var stilt på laveste for best batteriytelse, sjekk ivertfall hva du har på de instillingene:)

Lenke til kommentar

Dobbel post:<

Endret av fossy88
Lenke til kommentar

Mulig litt ot, men hva er forskjellen på T7350 og P7350, jeg finner ingenting om t7350 på nett, bare benchmarks fra centrino2 p7350... alt jeg finner ut om t7350 er at elprice selger en acer 5930g med denne cpu'en? (irriterende at produsentene alltid skal holde igjen på noe, kunne de ikke bare hevet i en p8600 eller noe, så hadde maskinen vært konge, i forhold til pris, brukt 1000 ekstra på det framfor bluray og 1g xtra ram)

Endret av jaddå
Lenke til kommentar
Menneh, er det mulig å installere XP på denne laptopen? Finner ikke SATA driveren til XP.

Det er i hvertfall uproblematisk på forgjengerne 5720ZG og 5920G. Eiere av disse maskinene har rapportert at ytelsen blir betraktelig bedre med XP.

Det ligger en ganske detaljert guide til hvordan legge inn XP på 5920G her på forumet som du kan søke opp. Kunststykket bør ikke være mye annerledes på 5930G, der bør du også få hjelp med S-ATA driveren.

Hva med denne? Passer denne til den bærbare versjonen?

http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_175.19_whql.html

Den fungerer i utgangspunktet, men vil nekte å la seg installere på en bærbar maskin. Samme driver modifisert for å la seg installere på bærbar skal være tilgjengelig fra laptopvideo2go.com.

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...