Grindal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Får å sjekke om spillet passer til pc'en, så er "Can you run it" lurt å bruke http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Her finnes de fleste nye spill og denne siden sjekker om pcen kan kjøre spillet. Kan noen legge ut noen kommentarer om maskinen klarer UT3, Bioshock, Mass Effect, Gears of War og Crysis? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan egentlig regne med at laptopen klarer alle sammen på recommended UTENOM prosessor. UT3: minimum - pass, recommended - fail Bioshock: min - pass, rec - pass Mass Effect: min - pass, rec - pass Gears of War: min - pass, recommended vises ikke Crysis: min - pass, rec - fail Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hei noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kasse-tven som 2. skjerm til å se film på siden det ikke er s-video på den? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 kasse-tv? er den tv'n ny? om du har en ny tv, så kan sjekk om du har en VGA-inngang. En VGA-kabel er den samme som brukes av en vanlig pc-skjerm (LCD-skjerm eller vanlig CRT). du ser inngangen på venstre-siden av laptopen(blå). Lenke til kommentar
Muse Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ingen S-video inngang? Faen, altså! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 hei noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kasse-tven som 2. skjerm til å se film på siden det ikke er s-video på den? Om den har Scart, kan du bruke en S-Video til kompositt (RCA-plugg) overgang, og deretter en kompositt til Scart-overgang. Merk at selv om det finnes overganger direkte fra S-Video til Scart, vil ikke disse fungere fordi TV'en ikke skjønner S-video signaler (du vil få bilde, men dette vil være utydelig og i svart-hvitt). Med en S-Video til kompositt først fungerer det utmerket (kanskje ikke helt lett å forstå hvorfor, men det fungerer. Bruker denne løsningen selv). Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jeg mener at jeg har en gammel tv som bare har s-video å scart inngang. men pcen har ikke s-video bare hdmi å vga. finnes det da noen løsning for å få tven som 2 skjerm da? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Aha, forsto det slik at det var TV'en som manglet S-Video. Det finnes overgangsbokser fra VGA til analogt videosignal (muligens kompositt, husker ikke helt). Tror Komplett.no har noe, let og du skal finne... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Plutselig begynte PC-en og lage en lyd når jeg scroller. Både med scrolleren på musa og den dingsen til høyre på skjermen. Hva kan det skyldes? Sykt(!) irriterende! EDIT: Lyden kommer også når musa beveger seg nå. Jeg klikker! Endret 7. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hah, for et merkelig fenoment :S Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Uff ja, men nå slutta det. Forresten, høyeste temperatur jeg har "oppnådd" på GPU er nå 73 grader ved intens PCM-gaming i to timer. Med stativet, ligger i senga Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det var ganske høyt syns jeg. Har overheting vært noe problem, med for eksempel at pcen går i dvale når den blir for varm eller liknene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei. Dette er ved bruk av et stativ. Sist LAN, var bordet varmt gjennom, et 2 cm tykt trebord. PS. PC-en luktet litt svidd i går kveld. Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ah, fikk min 5930 idag, og den er jammen meg dritrå! Men jeg lurte på et par småting: Er alle acer-programma viktige å ha, eller er noen totalt unyttige? En anna ting jeg lurer på er om det går an å fjerne den tråe saken som kommer opp hver gang du skal avinstallere eller kjøre programmer som du har lasta ned (gjelder vista), der skjermen blir mørkere og ei rute kommer opp om du vil kjøre det ell ei. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 du burde ha det ellers kan du ha problemer i fremtia Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Start med å kjør The PC decrapifier http://dinside.no/php/art.php?id=776025 http://pcdecrapifier.com/ Deretter kan du følge denne guiden for å booste Windows et hakk. http://www.win-xp.no/Sections/op=viewarticle/artid=81.html Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kjøper denne pcen til uka. Gleder meg veldig Bra pc for en billig penge! Lenke til kommentar
Muse Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vurderer denne pc-en meget sterk. Skulle ønske den da hadde høyere oppløsning og bedre prossesor. Står mellom denne, Acer Aspire 7730G og Multicom Compal JHL90+. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kjøp acer'n lover du ikke vil angre Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da jeg fikk Aceren formaterte jeg den og la inn Vista x64. Orker ikke all den overflødige tillegsprogrammvaren. Når det gjelder UAC (User Account Control) kan denne enkelt skrus av ved å gå til Kontrollpanelet --> User Accounts And family Safety --> User Accounts --> Turn User Account Control on or off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg