Gå til innhold

Acer aspire 5930G.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan egentlig regne med at laptopen klarer alle sammen på recommended UTENOM prosessor.

UT3: minimum - pass, recommended - fail

Bioshock: min - pass, rec - pass

Mass Effect: min - pass, rec - pass

Gears of War: min - pass, recommended vises ikke

Crysis: min - pass, rec - fail

Lenke til kommentar
hei noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kasse-tven som 2. skjerm til å se film på siden det ikke er s-video på den?

Om den har Scart, kan du bruke en S-Video til kompositt (RCA-plugg) overgang, og deretter en kompositt til Scart-overgang.

Merk at selv om det finnes overganger direkte fra S-Video til Scart, vil ikke disse fungere fordi TV'en ikke skjønner S-video signaler (du vil få bilde, men dette vil være utydelig og i svart-hvitt). Med en S-Video til kompositt først fungerer det utmerket (kanskje ikke helt lett å forstå hvorfor, men det fungerer. Bruker denne løsningen selv).

Lenke til kommentar

Plutselig begynte PC-en og lage en lyd når jeg scroller. Både med scrolleren på musa og den dingsen til høyre på skjermen. Hva kan det skyldes? Sykt(!) irriterende!

EDIT: Lyden kommer også når musa beveger seg nå. Jeg klikker!

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar

Ah, fikk min 5930 idag, og den er jammen meg dritrå!

Men jeg lurte på et par småting: Er alle acer-programma viktige å ha, eller er noen totalt unyttige? En anna ting jeg lurer på er om det går an å fjerne den tråe saken som kommer opp hver gang du skal avinstallere eller kjøre programmer som du har lasta ned (gjelder vista), der skjermen blir mørkere og ei rute kommer opp om du vil kjøre det ell ei.

Lenke til kommentar

Da jeg fikk Aceren formaterte jeg den og la inn Vista x64. Orker ikke all den overflødige tillegsprogrammvaren.

Når det gjelder UAC (User Account Control) kan denne enkelt skrus av ved å gå til Kontrollpanelet --> User Accounts And family Safety --> User Accounts --> Turn User Account Control on or off

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...