Liddell Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 XPS m1530. Glad jeg valgte Aceren, får god support også i nærmeste Euronics-butikk, i stedet for den indiske XPS-supporten. Lenke til kommentar
AriLangben Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei, Har hørt mye negativt om Vista. Vet noen om det går det greit å av-installere det og installere XP? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det går greit det! Det eneste du trenger er Windows XP Driverne til maskinvaren. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 tror acerpanam.com eller noe har XP drivere til acer dataer (tror de ikke er ofisielle av acer så scer gir faen i support hvis du bruker dem TROR jeg ) Lenke til kommentar
Novis Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Litt OT, men fortsatt ingen som har prøvd å dra Unreal Tournament på denne? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 kan melde 20-30 fps på wow med alt på høyeste og noen ganger 60 fps XD hvis jeg beveger meg mye(?) Lenke til kommentar
Novis Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) kan melde 20-30 fps på wow med alt på høyeste og noen ganger 60 fps XD hvis jeg beveger meg mye(?) Hmm bare 20-30 fps på wow Submit? Hadde samme laptop selv og lå average 60-70 fps, ofte 100+ med 4x AA/AF. Tenkte du feil spill eller hadde du full pupp AA/AF? Endret 4. august 2008 av Novis Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 wow = world of warcraft og aa/af? sier ikke meg en dritt-.- Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg har rundt 30 fps i AoC på high, så om du har det samme i wow, så har du gjort noe galt:) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 whaaaaaaat? trenger hjelp da Lenke til kommentar
Novis Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) wow = world of warcraft og aa/af? sier ikke meg en dritt-.- wow ja.. AA/AF: Anti aliasing/Anisotropic filtering.. Noe er galt med settingsn dine ja, for du ska minst klare 60 fps stort sett over alt i world of warcraft med alt på maks! Og da tenker jeg også i expansion packen.. Da jeg testet med wow'en til en kompis hadde jeg 40-50 fps midt på ettermiddagen i shatrath city! Endret 4. august 2008 av Novis Lenke til kommentar
eesp Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som vet hvordan man deaktiverer, evt gjør slik at når man kommer borti "play/pause" touchknappen, åpnes ikke WMP? Det er skikkelig irriterende, og jeg kommer borti knappen ca hele tiden. Ingen som vet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har ikkke funnet ut noen metode for å deaktivere dem nei desverre! Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bråker maskina som en jetjager? tenker muligens å kjøpe meg en, men den må være ganske så lydløs med tanke på at jeg skal ha den med meg på skola hver dag. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selve maskinen bråker svært lite, men museklikk-tastene er litt vel høylytte. Ellers er den ganske så stillegående! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 wow = world of warcraft og aa/af? sier ikke meg en dritt-.- wow ja.. AA/AF: Anti aliasing/Anisotropic filtering.. Noe er galt med settingsn dine ja, for du ska minst klare 60 fps stort sett over alt i world of warcraft med alt på maks! Og da tenker jeg også i expansion packen.. Da jeg testet med wow'en til en kompis hadde jeg 40-50 fps midt på ettermiddagen i shatrath city! hva er det på innstilingene -.-? Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) sett litt på acer 5930G, og tror gjerne jeg skal kjøpe den, men så kom siba reklame i posten i dag, med http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=1762832 Hvordan yter den i forhold, og hva er bedre/værre, utenom det faktum at den ikke har blueray spiller, og forresten, kan 5930G brenne blueray og? på forhånd takk Endret 5. august 2008 av Leifi93 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 den datan du linka til der har butte litt bedre prossesor, et hakk dårligere grafikk kort og mindre lagring. bluray delen får noen andre svar Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 laptopen er meget stillegående, jeg har ikke engang hørt at den er på enda Lenke til kommentar
Muse Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ser det er veldig mange som bærer på om den klarer å kjøre AoC. Hva med andre nye spill? UT3, Bioshock, Mass Effect, Gears of War og kanskje til og med Crysis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg