hitokiri Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nye telefoner fra T-mobile avslører hva vi har i vente fra HTC. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ser ut som en skikkelig fettmagnet det der. Og jeg som synes min i780 er ille på dette. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ser ut som en skikkelig fettmagnet det der. Og jeg som synes min i780 er ille på dette. Hehe.. Ordet fettmagnet har vel egentlig en litt annen betydning, iallefall opp i nord. Ser dog ut som noe som vil tilfredsstille de som skrek ut at de bare må ha tastatur da de så HTC Diamond. Prismessig vil den sikkert stille i en annen klasse og. Mon tro om man klarer å vente... Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Sikker på at han ikke mener den opprinnelige betydningen? :o) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hehe. Tenkte ikke helt over det der. Man får tolke det som man vil. Lenke til kommentar
andemann Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den ser i det minste pen ut, men etter å ha slitt meg igjennom QTEK 9100 (HTC Wizard) og litt med HTC tytn, så tror jeg at det blir noe annet enn Windows mobile på meg i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg