Gå til innhold

Hvordan skaffe seg Perl støtte (mer detalj i post)

Anbefalte innlegg

Ja, hei. jeg har lenge ønsket meg et web administrator program, og jeg snubla over Webmin. det jeg da lurte på, hvordan kan jeg få pearl støtte slik at disse filene fungerer xD (Kan leses)

Jeg har Windows 2003 x64 bit Versjon. jeg leste i guiden på sida at jeg trenger Win32::DEAMON, men det som er probbe er at den er for 86 arkitektur only.. kan noen hjelpe meg?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, hei. jeg har lenge ønsket meg et web administrator program, og jeg snubla over Webmin. det jeg da lurte på, hvordan kan jeg få pearl støtte slik at disse filene fungerer xD (Kan leses)

Jeg har Windows 2003 x64 bit Versjon. jeg leste i guiden på sida at jeg trenger Win32::DEAMON, men det som er probbe er at den er for 86 arkitektur only.. kan noen hjelpe meg?

Takker for svar :)

Er dette forumet dødt eller bare trøtt?

Lenke til kommentar

Du har ikke bruk for 64bit perl - kjør med 32bit.

Activestate ppm repository har få pakker til 64bit versjonen. Vet ikke om du vet hva "ppm" er for noe ? Det er et kommando linje verktøy som gjør det enklere å installere moduler - istendenfor tradisjonelle måte med å installere via makefile.pl etc, kan vi gjøre alt i en fei med ppm install <modulnavn>.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...