Gå til innhold

Kan man stole på www.Trueswords.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på om www.Trueswords.com er en ekte side hvis dere fatter hav jeg mener, eller er det bar noe lureri, som man ikke kan stole på, eller kan man faktisk kjøpe sverd of forskjellige varer fra denne nettsiden?

Srry folkens, tydeligvis feil plass å skrive dette her på:p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke handlet der selv, men flere kamerater av meg har kjøpt diverse derfra uten problemer. Jeg får også inntrykk av at de er e av de større (og dermed forhåpentligvis mer seriøse) sidene som selger denne typen varer.

Avhengig av hva du kjøper så bør du kanskje undersøke først om det er regler for import at slike ting til Norge. Det er jo voldsom kontroll når det gjelder salg av det innomlands ihvertfall. Det går jo knapt å få kjøpt treningsustyr som padded nunckaus lokalt lenger, men om importreglene har høyere terskel vet jeg ikke.

-Stigma

Lenke til kommentar
Jeg har ikke handlet der selv, men flere kamerater av meg har kjøpt diverse derfra uten problemer. Jeg får også inntrykk av at de er e av de større (og dermed forhåpentligvis mer seriøse) sidene som selger denne typen varer.

Avhengig av hva du kjøper så bør du kanskje undersøke først om det er regler for import at slike ting til Norge. Det er jo voldsom kontroll når det gjelder salg av det innomlands ihvertfall. Det går jo knapt å få kjøpt treningsustyr som padded nunckaus lokalt lenger, men om importreglene har høyere terskel vet jeg ikke.

-Stigma

Fantastisk folkens! Tusen, tusen hjertelig takk for hjelpen alle sammen! Dette hjalp! :thumbup:

Lenke til kommentar

-Stigma

Fantastisk folkens! Tusen, tusen hjertelig takk for hjelpen alle sammen! Dette hjalp! :thumbup:

Men en ting til.....når jeg skal lage bruker på www.trueswords.com så er det kun stater i Amerika man kan velge mellom som bosted, hav gjør jeg da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...