Gå til innhold

Noen bilder av Ida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ståle, du her? :)

Jobba mye med Anita du da jo:)

Fine bilder og en fotogen modell. Første bildet var litt uklart synes jeg, men det er mulig det er meninga?

Ja jeg har vært her en stund jeg. :-) Kjenner jeg deg?

Har tatt noen shoots med Anita ja..

Bildet har egentlig tittelen Grain girl, og det sier vell det meste ;-) (hun er i fokus).

Mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Ståle, du her? :)

Jobba mye med Anita du da jo:)

Fine bilder og en fotogen modell. Første bildet var litt uklart synes jeg, men det er mulig det er meninga?

Ja jeg har vært her en stund jeg. :-) Kjenner jeg deg?

Har tatt noen shoots med Anita ja..

Bildet har egentlig tittelen Grain girl, og det sier vell det meste ;-) (hun er i fokus).

Mvh

Ståle

Nei, du kjenner nok ikke meg. Men jeg er en god venn av Anita, og ho snakker om deg og fotograferinga hele tiden.

Aha...bare fikk en følelse av at det var noe annet, men Grain Girl sier jo alt;`)

Lenke til kommentar

fin serie, må innrømme at nr 1 ikke falt helt i smak. Ser ut som du har kuttet hennes venstre fot der.

nr2 liker jeg meget godt. Fint spill med lys og skygge som gjør at bildet blir spennende.

nr3, bra treff med lyset og fokus. Veldig bra utsnitt.

nr4, Skulle ønsket det var mere kontakt her.

Lenke til kommentar

Jasså. Kan gamle hunder lære nye triks, altså? Den gamle hunden (dog!) Ståle overrasker endelig med noe som ikke appellerer til pixelpeepere. Jeg blir faktisk litt glad at du endelig kommer med noe som tenner meg litt kunstnerisk, i steden for de sedvanlig glatte og perfekte "glam-bildene" :p dine. Du gjetter sikkert hvilket bilde som er min favoritt. Flott skutt, og etterbehandlet etter mitt hjerte.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

2 og 4 er mine favoritter - meget bra over hele linjen.

I motsatt ende er 1 og 5, som slett ikke er dårlige.

Bilde 1 : Likte ikke helt strukturen, men sikkert smak og behag

Bilde 5. Her virker det som modellen kjeder seg litt eller er i andre tanker? Hadde foretrukket blikk-kontakt, det tror jeg ville "hevet" bildet ytterligere..

Lenke til kommentar
Jasså. Kan gamle hunder lære nye triks, altså? Den gamle hunden (dog!) Ståle overrasker endelig med noe som ikke appellerer til pixelpeepere. Jeg blir faktisk litt glad at du endelig kommer med noe som tenner meg litt kunstnerisk, i steden for de sedvanlig glatte og perfekte "glam-bildene" :p dine. Du gjetter sikkert hvilket bilde som er min favoritt. Flott skutt, og etterbehandlet etter mitt hjerte.

Tipper du mener bilde 1, men for å få det enda bedre burde jeg brukt F100'en :-)

Eller mener du bilde 2?

Mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Bilde 1, Ståle. Bilde 1. Det er sant, det med å bruke analog film med høy følsomhet. Du burde kanskje også brukt en zoom fra tidlig på åttitallet, for å gjøre det skikkelig gritty.

Da får jeg kanskje ta Canon A1 + Tamron 85-210 f/3,8 :-)

Lenke til kommentar

Nr. 2 blir det beste for meg her, hadde lyset definert hele kurven i ryggen hennes hadde dog blitt mye bedre.

Puppebildet blir litt tacky, og har vel sagt noe ifht pose om det på photosight.

På bilde nr1 tror jeg du fint kunne brukt litt røffere lys, blir litt rart med ett såpass grainy / mørkt bildet og så flat belysning, i mine øyne.

Nr 3 er veldig ok, men tror det er noe med hud behandlingen din som blir litt rart for meg? Guassian?

Tror jeg har kommentert det siste her også på photosight, og lar det være med det ^^

-ole

Lenke til kommentar
Nr. 2 blir det beste for meg her, hadde lyset definert hele kurven i ryggen hennes hadde dog blitt mye bedre.

Puppebildet blir litt tacky, og har vel sagt noe ifht pose om det på photosight.

På bilde nr1 tror jeg du fint kunne brukt litt røffere lys, blir litt rart med ett såpass grainy / mørkt bildet og så flat belysning, i mine øyne.

Nr 3 er veldig ok, men tror det er noe med hud behandlingen din som blir litt rart for meg? Guassian?

Tror jeg har kommentert det siste her også på photosight, og lar det være med det ^^

-ole

Er ikke guassian.. hva er rart med den?

Ståle

Lenke til kommentar

Glemte å legge ved dette:

post-90178-1212359314_thumb.jpg

Trenger ikke kommentere strikken, den er med på noen av bildene fra shooten og andre ikke.

Plasseringen av hennes v-hånd er litt merkelig og den er jeg klar over.

Flere svakheter her, tips til forbedringer?

Ståle

Lenke til kommentar
Flotte bilder dette Ståle, men det siste bilde her, er det kaldt i studio? ser ut som hårene hennes på armene står litt opp?

Nei, under dette opptaket var det et sted mellom 25-30 grader.

At håret står slik opp er vell noe det gjør til en viss grad hos alle.

Noen jenter vet jeg fjerner håret på armene osv, og da vil de stå ennå mer opp da de kommer ut. Vet ikke om det er tilfelle her. Det var iallefall ikke kulde som gjorde det.

Mvh

Ståle Tvete

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...