Ninjahamster Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Desto mer du bestiller desto billigere blir frakten. Til slutt er den gratis! Tenker du nå i prosentandel av totalsum, eller hva? Når volum og/eller vekt øker vil jo også prisen øke hos butikker med denne ordningen. Andre butikker har fast pris. Jeg tenker som så: Frakten for 1 PC koster 200 spenn. Frakten for 2 PCer koster 180 spenn. Frakten for 3 PCer koster 160 spenn. Osv. Det sier vel seg selv? Desto mer man skal frakte, desto billigere blir det. Skal man først bære en ryggsekk, ja da kan man vel like gjerne bære 9 til for en billigere penge enn bare 1 ryggsekk! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Trolle så tidlig på morgenen da... Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Blir ganske "billig" ved kjøp av store summer, enkelte plasser er det gratis frakt ved av så og så mye bestilling. Men bare legg ved det du vil ha, og se hva frakten blir der du bestiller. Er egentlig ikke noe mer å diskutere:P Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alt jeg skriver her er bare piss og ironi. Ellers vil jeg også hive meg på den mer seriøse anbefalningen om å legge de varene man skal kjøpe i handlekurven for så å se hvor mye det blir i frakt. Jeg har aldri vært borti plasser hvor man må bekrefte og betale orderen før man får se hvor mye frakt man skal betale så det skal vel ikke akkurat være noe supert kunststykke å finne ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå